Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:58:46 GMT

فناوری ویدئویی جدید در فدراسیون جهانی شنا

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۶۱۳

فناوری ویدئویی جدید در فدراسیون جهانی شنا

فدراسیون بین المللی شنا قوانینی را برای استفاده از فناوری ویدئو در زیر آب تصویب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون بین المللی شنا قانونی را برای استفاده از فناوری ویدئو در زیر آب تصویب کرده است که در توکیو 2020 استفاده می شود. از این تجهیزات برای تصمیمی که داور کنار استخر می گیرد، استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بازی های المپیک و مسابقات قهرمانی جهان از این تجهیزات استفاده می شود. این فناوری تصمیم گیری جدیدی در مورد شناگران در مسابقات ایجاد نمی کند فقط تصمیمات داور کنار استخر را تائید یا لغو می کند.

این فناوری برای تایید یا لغو تصمیمات داور کنار استخر استفاده خواهد شد. شناگران موظفند از این قوانین پیروی کنند.

این فناوری بعد از تصویب در المپیک توکیو 2020 استفاده می شود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری شنا آب قهرمانی جهان استفاده می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد