Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@16:24:37 GMT

کنفرانس بین‌المللی مطالعات قرآن و حدیث برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۵۷۸۲

کنفرانس بین‌المللی مطالعات قرآن و حدیث برگزار می‌شود

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، کنفرانس بین‌المللی مطالعات قرآن و حدیث در روزهای ۲ و ۳ دسامبر ۲۰۲۲ در آمستردام- هلند برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل، قرآن: چشم انداز و چالش‌ها، کاربرد فناوری در توسعه دانش، تاریخ کلاسیک و مدرن، برنامه محاسباتی مطالعات قرآن و حدیث، چهره‌های معاصر، فرهنگ و سبک زندگی، موضوعات جاری آموزش قرآن، موضوعات جاری مربوط به قرآن، قرآن و حدیث و عرصه دیجیتال،، دیجیتالی کردن نسخه‌های قرآن و حدیث، فناوری نوظهور در قرآن و حدیث، جهانگردی حلال، نوآوری در آموزش قرآن، ادغام قرآن با علوم نوین، اسلام، علم و رسانه، ادغام اسلام، علم و فناوری، نسخه‌های خطی اسلامی، مطالعات اسلامی در جهان اسلام، زندگی در اسلام: قرآن و حدیث در متن محلی، پزشکی و جنبه‌های بهداشتی مطابق قرآن، روش و تئوری در مطالعه قرآن و تفسیر آن، روش، تئوری و تمرین، روش‌های قرآن و حدیث در مورد رسانه و فناوری، دیدگاه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در قرآن، سنت‌های مدرن آفریقایی در تفسیر قرآن، چند فرهنگ گرایی و قرآن، قرآن، حدیث و فرهنگ عامه، قرآن، حدیث و رسانه‌های اجتماعی، تفسیرهای قرآن، نسخ خطی قرآن، مطالعات قرآن و حدیث، قرآن به عنوان قانون اساسی نهضت اقلیت در بین جامعه مشرک، قرآن به عنوان بنیاد تمدن، فرهنگ و فرهنگ قرآنی، رادیکالیسم و سیاست، سواد دینی، آموزش و پایداری، تفسیر و ترجمه قرآن، تعلیم و آموزش قرائت، طبقه بندی متن در قرآن و حدیث، قرآن و عرفان، قرآن و مذاهب دیگر، نقش قرآن و مؤسسات غیردولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند چکیده آثار خود را بهhttps://panel.waset.org/conference/۲۰۲۲/۱۲/amsterdam/ICQHS/sponsorship ارسال نمایند.

مهات ارسال آثار ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/quran-and-hadith-studies-conference-in-december-۲۰۲۲-in-amsterdam مراجعه گردد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مطالعات قرآن و حدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.


رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»