Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:33:46 GMT

نظارت مستمر پلیس بر خانه‌مسافر‌های همدان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۰۲۲

نظارت مستمر پلیس بر خانه‌مسافر‌های همدان

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در بازدید از ستاد مردمی مقابله با کرونای همدان بیان کرد: هم اینک اوضاع همدان عادی است و شاهد کمترین تردد خودرو‌های غریبه در شهر هستیم.

او گفت: تمامی خانه‌مسافرهای استان به صورت مستمر مورد نظارت قرار دارند و با هرگونه و پذیرش مسافر در این محل‌ها طبق قانون برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته اظهار نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با آنچه در سطح شهر رصد کرده ایم متفاوت است و خودرو‌های غیربومی در سطح شهر تردد ندارند.

کامرانی صالح همچنین بر لزوم توجه مردم به توصیه‌های کادر درمانی و مسوولان اجرایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه دو نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی و مدرک تحصیلی کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دو نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 749459

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک