Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذوالفقار برفر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان محله یافت آباد مبنی بر تخریب ۶ دستگاه خودرو و یک باب واحد صنفی توسط تعدادی جوان، بررسی موضوع در دستور مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با حضور در نشانی اعلامی و گرفتن اظهارات شاکیان پرونده، و انجام تحقیاقت میدانی موفق شدند ۵ جوان را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تقیقات پلیسی مخفیگاه ۲ تن از عاملان تخریب خودروها در حوالی میدان شهرداری شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به جرم ارتکابی انگیزه خود را اختلاف با مالم واحد صنفی و نشان دادن قدرت خود به وی اعلام کردند، تلاش برای دستگیری سایر عوامل این تخریب در دستور کار مأموران این پایگاه قرار دارد.

جانشین پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، وی در پایان به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون مجرم بوده و پلیس با افراد مجرم برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 4884180

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس سرقت بازداشت ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نوروز شورای شهر تهران شهر تهران ضدعفونی دستگیری سارق آموزش مکمل احتکار نیروی انتظامی تعطیلی مدارس حوادث چهارشنبه سوری بهشت زهرا س پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان