Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اگر فکر می‌کنید دکان خرافات سنتی با عباس تبریزیان و حسین روازاده بسته شده، سخت در اشتباهید. مرتضی کهنسال یکی از مدعیان طب اسلامی و سنتی و از شاگردان عباس تبریزیان در روزهای گذشته ثابت کرد هنوز بسیارند جماعتی که به خرافاتی عجیب پایبند هستند و معتقدند با فرو کردن روغن بنفشه در مقعد و کارهایی از این دست و بدون رعایت قرنطینه می‌توان بحران ویروس کرونا را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار بود که فردی به نام مرتضی کهنسال بدون ماسک و دستکش به بیماران بستری در قرنطینه یک بیمارستان سر زد و ماده‌ای را به انگشت خود می‌مالید و آن را دور دماغ بیماران می‌کشید و با ژستی فاتخانه می‌گفت: «در یک بیمارستان مرجع [بیمارستان معین مخصوص بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا] حضور دارد و این فیلم را باید برای کسانی فرستاد که می‌گفتند هرکسی در بیمارستان قدم زد، هم استعفا می‌دهد و هم در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی را می‌بندد!»

بیشتر بخوانید: عباس تبریزیان و ماجرای کتاب‌سوزی/ شفا دهنده سرطان و پارکینسون یا مقصر وفات هاشمی شاهرودی؟

مرتضی کهنسال البته در ویدئویی که منتشر کرده، خط و نشان می‌کشد که فیلم‌های دیگری همراه است و سپس به کار خود در قرنطینه بیمارستان ادامه می‌دهد.

اینکه چه کسی به مرتضی کهنسال اجازه داده در قرنطینه یک بیمارستان حضور یابد، موضوعی است که هنوز مشخص نیست و تنها گفته شده با استفاده از لباس خود نگهبانان بیمارستان را فریب داده است. مهمتر اینکه او پس از ارتباط با افراد کاملا مبتلا، هماکنون آزادانه در هر می‌چرخد و احتمال انتقال ویروس کرونا را به شدت بالا برده است.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان نظام پزشکی البته در واکنش به حضور مرتضی کهنسال شاگرد عباس تبریزیان واکنش نشان داده و این حرکت را مصداق تشویش اذهان عمومی خوانده و نوشته ««این شخص که به اعتبار لباس‌اش به بیمارستان و بر بالین بیماران رفته و کسی هم جلو او را نگرفته، بدون حفاظت شخص بوده و بخت گرفتاری‌اش بالا و چه بسا الان ناقل است و در جامعه رفت‌وآمد دارد. با انگشت غیربهداشتی در ظرفی می‌زند و شاید با همین انگشت به صد‌ها نفر دیگر هم زده.همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی‌دفاع کشیده، همین انگشت پر از عفونت را دوباره به دهان و بینی بیمار دیگر می‌کشد و لابد دیگران را هم! از این حرکت فیلم می‌گیرد و پخش می‌کند تا تظاهر کند همه اشتباه می‌کنند و او با طب اسلامی مسوول مداوای بیماران است. مصداق بارز تشویش اذهان عمومی چیست؟»

نکته عجیب اینکه در این روزها افرادی که به شوخی در اینستاگرام خود تصاویر طنز بارش بادمجان را منتشر کردند، دستگیر شدند اما با کسانی که عامدانه رفتاری دارند که جان مردم را به خطر می‌اندازند، برخوردی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: باد بکارید، طوفان درو می‌کنید!/ خاستگاه کسانی که در حرم حضرت معصومه را شکستند، کجاست؟

مرتضی کهنسال روحانی اهل لنگرود استان گیلان و از شاگردان عباس تبریزیان است. سایت فرارو نوشته او ابتدا به یکی از بیمارستان‌های گیلان رفته و بعد از آن به اصفهان سفر کرده و در یکی از بیمارستان‌های اصفهان همان اقدام خود در گیلان را تکرار کرده است.

کهنسال سال‌هاست در گیلان و قم مشغول است و اقدامات خود را با عنوان «طب اسلامی» انجام می‌دهد. منابع خبری درباره او نوشته‌اند که اطراف لنگرود سوله‌ای دارد که انواع گیاهان را با عنوان داروی اسلامی تولید و از طریق نمایندگی‌های خود در کشور می‌فروشد‌.

تصویری از مرتضی کهنسال در کنار عباس تبریزیان

 

بیشتر بخوانید: روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟

به گزارش رویداد۲۴ پیش از آنکه نام او به خاطر اقدامش در بیمارستان برسر زبان‌ها بیفتد، فایل صوتی و تصاویری از او به همراه سه آخوند دیگر منتشر شد که نشان می‌داد در جلسه ستاد بحران قم نیز حضور دارد. مرتضی کهنسال به همراه فردی به نام تقی زاده در این جلسه حضور دارد و می‌گوید: «آمده صدایش را به گوش رهبری برساند.»

تقی‌نیا در همان جلسه گفته ۱۲ سال در حوزه طب اسلامی زحمت کشیده است اما بین او و یکی از حاضران در جلسه بر سر مدرک تحصیلی‌اش جدال لفظی رخ می‌دهد و فرد مذکور به وی می‌گوید: «از کجا در زمینه طب اسلامی مدرک گرفته‌اید» و تقی نیا پاسخ می‌دهد: «از حوزه». پزشک در جواب می‌گوید: «حوزه علمیه صلاحیت دادن مدرک پزشکی را ندارد.» تقی نیا هم پاسخ می‌دهد: «آیا امام صادق هم صلاحیت ندارد و ...»

در ادامه تقی زاده به انتقاد از اقدامات بهداشتی انجام شده می‌پردازد و می‌گوید: تا کی و کجا می‌خواهید همه جا را با الکل ضد عفونی کنید و ماسک بزنید. وی همچنین مدعی می‌شود که در تاریخ اسلام سابقه نداشته ۱۲۰ جنازه را بدون غسل و کفن و در گور دسته جمعی دفن کنند. مگر حرم اهل بیت ریسک پذیر است. مگر شفاخانه حضرت رضا پنجره فولاد نیست. به چه مجوزی آنجا را با الکل و مواد دیگر، ضد عفونی کردید؟

این روزها که بحران شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده، افرادی که با ندیده گرفتن مسائل بهداشتی جان مردم را به خطر می‌اندازند نیز در حال افزایش هستند؛ آنها که در حرم حضرت معصومه را می‌شکنند؛ آنها که ضریح را لیس می‌زنند؛ آنها که مالیدن روغن بنفشه بر مقعد تجویز می‌کنند، نمونه‌ای از همین افراد هستند که اوج مشکلات همچنان بر بحران‌ها می‌افزایند.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000sC7 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عباس تبریزیان طب اسلامی عباس تبریزیان طب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود