Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، «دومین دوره از جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزشی» تنها جشنواره دانشجویی است که فقط دانشجویان در آن به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت به طوریکه امکان حضور اساتید و کارکنان در این جشنواره وجود ندارد، در حقیقت شرکت کنندگان در این جشنواره، دانشجویان تمامی رشته‌های علوم پزشکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان Ph.d رشته آموزش پزشکی نیز می‌توانند در جشنواره فوق شرکت کنند با این تفاوت که برای این دسته از دانشجویان به این دلیل که رشته تخصصی آن‌ها آموزش است، سهمیه‌ای در نظر گرفته شده به این نحو که در قسمت جوایز تنها در سه عنوان امکان کسب رتبه برتر را دارا باشند.

همچنین در این جشنواره دانشجویان می‌توانند ایده‌های خود را ارسال کرده و در این خصوص بنا نیست کاری انجام داده باشند، در واقع دانشجویان علاقمند باید ایده‌های خود را که بر مبنای رفع مشکل و یا اقدام بهتر در سیستم آموزشی است به این شکل که روش اجرا و مراحل اجرایی شدن ایده را در فرمتی که تعیین شده و از قبل در اختیار دانشجویان قرار گرفته است بنویسند و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ایده نوآورانه آموزشی، ایده‌ای است که در دانشگاه فرد ارایه دهنده انجام نشده است، به این معنا که ممکن است این ایده در جایی در جهان رخ داده شده باشد اما شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند همین ایده را با تغییراتی در دانشگاه خود بومی سازی کنند. اگر این ایده در خصوص موضوع خاصی در دیگر دانشگاه‌های کشور اجرایی شده باشد نیز فرد می‌تواند این ایده را با تغییراتی در دانشگاه خود بومی سازی کند و بگوید با شرایط این دانشگاه چگونه ایده مورد نظر قابل اجرا است؟.

در این جشنواره تمام ایده‌های نوآورانه باید در حوزه «آموزش علوم پزشکی» باشد و بر شش محور «تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی»، «یاددهی و یادگیری»، «ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیأت علمی و برنامه)»، «مدیریت و راهبری آموزشی»، «یادگیری الکترونیکی» و «طراحی و تولید محصولات آموزشی» که مشابه با جشنواره شهید مطهری است استوار باشد، البته ممکن است برخی ایده‌ها در قالب بسته‌های تحول قرار بگیرد که علاقمندان می‌توانند در فرم ثبت اثر، گزینه‌های مد نظر را پیدا کرده و ایده خود را تحت عنوان بسته مورد نظر ثبت کنند؛ البته این‌که این نوع ایده در قالب بسته‌های تحول قرار می‌گیرد امتیاز خاصی ندارد و تنها نوع ایده را بر این اساس که در قالب کدام بسته تعریف می‌شود نشان می‌دهد.

زمان برگزاری جشنواره در روزهای ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه ۹۹ است.

بر اساس اعلام این جشنواره،‌ سال گذشته ۳۸۰ ایده برتر آموزشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۹ ایده به عنوان ایده برتر شناخته شد، در دور دوم این جشنواره رقابت حساس تر و استقبال بیشتر خواهد بود ضمن این که تعدادی از دانشگاه‌ها از ایده‌های دانشجویی ارایه شده در سال قبل استقبال و تقدیر کرده‌اند که این موضوع می‌تواند استقبال در این دوره را بیشتر کند.

همچنین هر دانشجوی ارایه دهنده ایده در مرکز مطالعات دانشگاه خود می‌تواند پروپوزال ایده را ثبت کرده و حمایت از ایده خود را تا رسیدن به مرحله اجرا داشته باشد، همچنین ثبت ایده برای فرد ارایه دهنده حق معنوی دارد و باید از طریق خود افراد دنبال شود.

انتهای پیام

31 / 167 ایده‌های نوآورانه آموزشی جشنواره دبیرخانه دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره دبیرخانه دانشجویان ایده های نوآورانه نوآورانه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۵۰۰ نفر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، موذنی رئیس دانشگاه شیراز، شیبانی فرماندار شیراز، سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای دومین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربارتر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در بخش قرآنی ۲۱۹ نفر و در بخش معارفی ۳۵۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.

وی در پایان از داداش پورف معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و موذنی رئیس دانشگاه شیراز در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد