Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:25:54 GMT

غربالگری بیش از ۸۵ درصد جمعیت شهرستان مرند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۵۳۰

غربالگری بیش از ۸۵ درصد جمعیت شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،داود گرشاسبی فرماندار مرند ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مرند با بیان اینکه تا به امروز بیش از ۸۵ درصد جمعیت شهرستان غربالگری شده اند گفت: ۲۱۴ هزار و ۳۱۹ نفر از مردم شهرستان مرند تا به امروز در سامانه هوشمند ثبت نام کرده و وضعیت آن‌ها ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نیرو‌های بسیج و شبکه بهداشت شهرستان مرند با به کارگیری تمامی توانایی خود تمام افراد شهرستان را غربالگری خواهند کرد.

فرماندار مرند با تشکر و قدردانی از تمامی خیرین و اتاق اصناف شهرستان، از خرید تعدادی اقلام بهداشتی خبر داد و افزود: ۱۰ هزار بطری ۵۰۰ سی سی محلول ضدعفونی کننده دست، ده هزار عدد ژل ضدعفونی کننده دست، ۲۵ هزار عدد ماسک و ۳۰ هزار بسته دستکش برای مصرف کادر درمان و مردم شهرستان خریداری شده است.

گرشاسبی با تاکید بر بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های انسانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: روسای ادارات شهرستان برای اینکه امکانات خود را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار دهند نیاز نیست از مدیران کل خود اجازه بگیرند بلکه این وظیفه ذاتی تمامی ارگان‌ها است.

او با اطمینان دادن به مردم شهرستان در جهت تامین مایحتاج و کالا‌های عمومی تاکید کرد: اداره صمت شهرستان مکلف است انبار‌های مربوط به ارزاق مردم را همیشه پر نگه دارند.

فرماندار شهرستان مرند همچنین تعطیلی کلیه بازارها، مجتمع‌های تجاری و ورزشی، سفره خانه‌ها و چایخانه‌های شهرستان تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه سالجاری ابلاغ کرد و گفت: از امروز ۴ فروردین ماه فقط فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها که نیازمندی‌های عمومی را تامین می‌کنند اجازه فعالیت خواهند داشت و این مراکز می‌توانند بیش از روز‌های قبل حتی به صورت شبانه روزی فعال باشند.

او ادامه داد: با کسبه‌ای که به مصوبه تعطیلی بازار عمل نکنند به صورت جدی و محکم برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت ودرمان شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از بازداشت شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر اظهار کرد: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضائی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 751455

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد