Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@22:38:30 GMT

تعطیلی ادارات در حیطه وظیفه استانداران نیست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۶۲۷

تعطیلی ادارات در حیطه وظیفه استانداران نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، قبال عباسی چهارم اسفندماه در اولین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در سال ۱۳۹۹ در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نظارت بر ورودی‌ها و خروجی‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کنترل خروجی‌ها در استان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین این مسئله باید مدنظر فرمانداران قرار بگیرد، خوشبختانه در چند روز اخیر با کاهش چشمگیر ورودی خودرو به استان مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص تعطیلی اصناف و بازاریان در شهرستان شهرکرد و سایر شهرستان‌ها، توضیح داد: تعطیلی اصناف غیرضروری کماکان تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد و سایر اصنافی که ارزاق و مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند در این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی اصناف و نظارت بر ورودی‌ها و خروجی‌ها باتوجه به شرایط هر شهرستان به فرمانداران واگذار شده است.

عباسی با تأکید بر افزایش نظارت بر بازار توسط سازمان صمت و دستگاه‌های متولی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای جهت افزایش نظارت‌ها توسط سازمان صمت تدوین و این برنامه به سایر دستگاه‌های نظارتی نیز ابلاغ شود، این نظارت‌ها باید بر روی مسائل بهداشتی، گرانفروشی، کم‌فروشی و تعطیلی اصناف غیرضروری متمرکز باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: روسای کمیته‌های ستاد کرونا روزانه فعالیت‌های خود را از طریق خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما به اطلاع افکار عمومی برسانند، این مسئله از بروز شایعات در فضای مجازی جلوگیری می‌کند.

عباسی در خصوص بازگشایی ادارات پس از تعطیلات رسمی، یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین مقدمات دورکاری برای پرسنل فراهم و در صورت نیاز به حضور کارکنان در محل کار خدمات با کمترین تعداد پرسنل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعطیلی ادارات در حیطه وظایف استانداران نیست، مدیران اقلام بهداشتی نظیر ماسک، موادضدعفونی و دستکش را در صورت نیاز در اختیار پرسنل قرار دهند.

وی با اشاره به فرآیند آموزش مجازی دانشگاه‌ها، مدارس در ایام تعطیلی مراکز آموزشی، تأکید کرد: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های لازم برای این موضوع را در اختیار متولیان قرار دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: سازمان صمت مسئولیت تأمین مواد ضدعفونی و گندزدا را بر عهده دارد، و باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیازمندی‌های استان در این حیطه را مرتفع کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار کرد: نیاز است اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی معابر با جدیت در شهرها، روستاها دنبال شود.

وی در پایان پایان با اشاره به شهادت یکی از اعضای کادر درمانی چهارمحال و بختیاری بر اثر کرونا ویروس و تسلیت به خانواده شهید و جامعه پزشکی استان، تصریح کرد: این مسئله مسئولیت ما را در قبال حفظ سلامتی جامعه سنگین‌تر خواهد کرد.

48

کد خبر 1368173

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری تعطیلی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی