Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد خبر داد. تاریخ انتشار: 06:45 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۳۴۵

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف مشهد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: صلح و سازش در دو پرونده اختلاف مالی به ارزش یک میلیارد ریال صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به مبلغ دو میلیارد و ٨٠٠ میلیون ریال
رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی با اشاره به اهتمام گسترده شورا‌های حل اختلاف در اصلاح ذات البین و تبلور اراده شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی بر نهادینه کردن و گسترش صلح و سازش، خاطرنشان کرد: یک پرونده با ارزش به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در شعبه یک شورای حل اختلاف مشهد با تلاش اعضای شعبه به سازش مختومه شد.

وی تصریح کرد: طرفین با گذشت از برخی مطالبات خود و اهدای مهلت عادله از سوی خواهان به تسریع این امر کمک شایانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورا های حل اختلاف شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی صلح و سازش سازش در یک پرونده اختلاف مالی پرونده اختلاف مالی به ارزش ارزش ۶۰۰ میلیون ریال شورا های حل اختلاف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی