Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا طحان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان اینکه شیوع ویروس کرونا عامل اصلی کاهش سفر‌های نوروزی در تعطیلات سال جاری بود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون درمجموع ۹۱۶ مسافر با ناوگان‌های عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: درمجموع ۱۱۶ سفر از سوی ناوگان‌های عمومی جاده‌ای انجام‌شده که در مقایسه با سال گذشته این آمار ۷۰ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ۸۰۰ دستگاه ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: ضدعفونی ناوگان مسافری و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر به‌صورت روزانه و مداوم در دستور کار مسئولان این اداره کل قرار دارد.

طحان با تأکید بر لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری در این ایام بحرانی گفت: تقاضای مردم برای استفاده از ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام دادن سفر کاهش چشمگیری داشته است.

او افزود: این در حالی است که رعایت موارد بهداشتی در پایانه‌های مسافری در دستور کار مسئولان این بخش قرارگرفته است و حفظ سلامت عموم مردم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ویروس کرونا نوروز 99 مبارزه با کرونا حمل ونقل جاده ای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است.

محسن عمادی امروز، ۱۰ اردیبهشت با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است، گفت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد ۷ درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ ۲، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۰۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته