Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی کوتاه به وضعیت شهر مشهد در حال حاضر بیانگر این است که برخی از شعب بانک‌ها در سطح شهر داخل فعالیت هستند و از قضا تعدادشان از آن تنها یک شعبه‌ای که موظف بود خدمات عمومی ارائه دهد بسیار و بسیار بیشتر است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، روز گذشته بود که خبری از قول دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی مبنی بر اینکه بانک‌های استان تا روز 16 فروردین‌ماه تعطیل هستند روی خط رسانه‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن مونسان در این خبر عنوان کرده بود:با توجه به وضعیت استان خراسان و تعطیلی مراکز تجاری و بازار تصمیم بر این شد بانک‌ها تا شانزدهم فروردین ماه تعطیل باشند و هماهنگی‌های لازم با کمیسیون بانک‌ها و مدیریت بانک‌ها انجام شده است و پس از شانزدهم تصمیمات تکمیلی برای چگونگی ادامه فعالیت بانک‌ها گرفته خواهد شد.

امروز نیز دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در گفت‌وگو با تسنیم بر این نکته صحه گذاشت و عنوان کرد صرفا یک شعبه در سطح شهرستان‌های بزرگ استان از هر بانک باید خدمات عمومی ارائه دهد و بقیه نیز اگر باز هستند صرفا امور داخلی خود را باید ارائه کنند.

اما نگاهی کوتاه به وضعیت شهر مشهد در حال حاضر بیانگر این است که برخی از شعب بانک‌ها در سطح شهر داخل فعالیت هستند و از قضا تعدادشان از آن تنها یک شعبه‌ای که موظف بود خدمات عمومی ارائه دهد بسیار و بسیار بیشتر است.

تعطیلی بانک‌های خراسان رضوی تا 16 فروردین / علت باز بودن شعب بانک صادرات در مشهد چیست؟نماینده مردم اصفهان: امنیت و آرامش جامعه در سایه "جهش تولید" است؛ بانک‌ها بنگاه‌داری نکننددستگاه ضدعفونی اسکناس برای بانک‌ها در استان اردبیل ساخته می‌شود

نکته دیگر اینکه فلسفه تعطیلی بانک‌ها در چنین شرایطی اولا این بود که مقابل شیوع زنجیره کرونا ایستاد و از سوی دیگر برای مثال چک‌ها برگشت نخورد اما عملا با این بازگشایی ولو محدود خلاف مصوبه‌ شورای هماهنگی بانک‌های استان این دو هدف قطعا محقق نمی‌شود.

البته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی اذعان کرده بود که وظیفه بازگشایی شعب بانک‌ها بر عهده مدیران استانی بانک‌ها است و اگر این مهم صورت گیرد صرفا برای امور داخلی آنها است.

اما سوال این است آیا شعبه می‌تواند در مقابل مردمی که مقابل شعبه تجمع کرده‌اند و خواهان انجام امور بانکی خود هستند مقاومت داشته باشد؟

بنظر می‌رسد تخطی از این جنس مصوبات تنها و تنها سبب آسیب بیشتر به سلامت عمومی جامعه می‌شود زیرا براساس بسیاری از یافته‌های کارشناسان بهداشتی که رسانه‌ها نیز بارها آن را انعکاس دادند بانک‌ها در زمینه شیوع کرونا در رده بیمارستان‌ها و مراکز تجاری بزرگ عمل می‌کنند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی بانک بانک های خراسان رضوی خدمات عمومی ارائه شعب بانک ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود