Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@02:21:30 GMT

هشدار؛ محلول ضد عفونی کننده آذر قلابی است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۲۷۳

محمدرضا حیدری اظهار داشت: مواد ضدعفونی‌کننده دست یکی از اقلام اساسی پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست، اما این روزها به ‌دلیل تقاضای زیاد برای این کالا، عده‌ای از سودجویان اقدام به عرضه مواد تقلبی در بازار کشور از جمله استان فارس کرده‌اند که مشکلات جسمی و پوستی کمترین عارضه مصرف آن است.

اخبار اجتماعی- وی افزود: متاسفانه با توجه به بازرسی‌های انجام شده، گروه صنعتی «آذرشیمی» بدون اخذ مجوزهای بهداشتی لازم در زمینه تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست، اقدام به تولید محلول با مقادیر قابل توجه متانول با نام تجاری «آذر» کرده است، بنابراین به قید فوریت و با انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی و انتظامی نسبت به جلوگیری از هرگونه فعالیت این واحد و توقیف قانونی تمامی مواد اولیه مانند الکل و محصولات حد واسط و بسته‌بندی شده مرتبط با ضدعفونی‌کننده دست به همراه ذکر دقیق اطلاعات اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت غذا و دارو ی دانشگاه  علوم پزشکی شیراز ادامه داد: همچنین واحد تولیدی موظف است سریع نسبت به فراخوان و جمع‌آوری تمامی محصولات توزیع شده تحت نظارت آن شرکت اقدام و مستندات مرتبط با فروش محصولات به عوامل توزیع و عرضه را برای پیگیری‌های لازم در اختیار مراجع قانونی و قضایی ذیربط قرار دهد.

حیدری از معاونان خود در شبکه‌های بهداشت و درمان استان فارس نیز خواست تا بر اساس مقررات و ضوابط، نسبت به جمع‌آوری فوری این فرآورده‌ها از سطح عرضه اقدام و این معاونت را از نتایج به دست آمده مطلع کنند.

وی از شهروندان خواست تا در هنگام خرید مواد ضدعفونی کننده هوشیار باشند و به برچسب مندرج بر روی محصولات توجه و از مجاز بودن محلول برای مصرف ضدعفونی دست یا سطوح، اطمینان داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 190 وزارت بهداشت و یا با شماره تلفن 32122240 معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تماس بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ضدعفونی کننده غذا و دارو ضدعفونی وزارت بهداشت آذر کرونا ضد عفونی کننده محلول ضد عفونی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • تقویت کننده موی مردانه
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار