Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:34:47 GMT

افزایش شمار تلفات سیل به 12 نفر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۴۶۶

افزایش شمار تلفات سیل به 12 نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت ۱۲ نفر بر اثر حوادث جوی در استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان در ۴۸ سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ «مجتبی خالدی» روز سه‌شنبه با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی در ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۸:۳۰ روز پنجم فروردین ۹۹ افزود: کل مصدومان این حوادت ۲۱ نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل ۱۶ نفر و درمان در محل پنج نفر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۱۲ نفر فوتی‌ها شامل بندرعباس ۲ نفر ( خانم ۳۲ ساله و دختر ۵ ساله  گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب)، لارستان یک نفر (مرد ۵۸ ساله به دلیل گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب)، بندر کنگان یک نفر، قم سه نفر (یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه به دلیل ریزش تونل بر اثر بارش باران)، مهر چهار نفر و قصرقند یک نفر بودند.

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ در این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محورهای فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است.

وی همچنین از حضور تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان‌های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل اورژانس سیلاب مجتبی خالدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء