Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: زوج قروه‌ای در اقدامی خیرخواهانه هزینه‌ی عروسی خود را به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مدرسه شفا اهدا کردند.

رشید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت اقدامات خیرخواهانه و تهیه امکانات تحصیلی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تجمعات انسانی و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا زوج قروه‌ای هزینه‌ی 100 میلیون ریالی برگزاری جشن عروسی خود را برای مراسم باشکوه‌تری صرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این زوج خیر نخستین قدم زندگی مشترک‌شان را با این اقدام خیرخواهانه برداشته و توانستند الگویی مناسب در راستای مشارکت جوانان در کارهای خیر و انسان دوستانه باشند.

وی عنوان کرد: مهدی پرکان کارشناس ارشد عمران و پردیس حنیفی کارشناس ارشد داروسازی زوج جوانی هستند که با ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت خیرین در امر مقدس خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سبب توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: بی‌تردید کمک به کودکان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت و کار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

قربانی عنوان کرد: کمک این زوج خیر بابت تجهیز لوازم توانبخشی، توسعه و مناسب‌سازی فضاهای آموزشی مدرسه شفا که دارای 86 دانش‌آموز دارای نیاز ویژه ذهنی، آسیب شنوایی، بینایی، چند معلولیتی و اتیسم در دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول پیش حرفه‌ای و دوره دوم حرفه‌ای است صرف می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد فرهنگی و اعتلای ارزش‌های هر ملت، بستگی به میزان توجه به حقوق افراد جامعه به طور اعم و افراد با نیازهای ویژه به طور اخص دارد، گفت: هر دانش‌آموز با نیازهای ویژه، قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ما ابزاری را در اختیار داشته باشیم که توانایی‌های او را شناسایی کند و به دانش‌آموز اعتماد به نفس و انگیزه ببخشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: دانش‌آموزان زیادی به خصوص در استان‌های محروم کشور به دلیل مسائل و مشکلات مالی از تحصیل باز می‌مانند و تلاش برای بازگرداندن این کودکان به کلاس‌های درس، سبب می‌شود آنان آینده‌ای روشن‌تر داشته باشند و به تبع آن نقش موثرتری در ساختن فردای کشورمان داشته باشند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش کردستان زوج دانش آموزان با نیازهای ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال