Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:28:00 GMT

۱۱۵ راه روستایی در جنوب استان کرمان مسدود است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۱۴۱

۱۱۵ راه روستایی در جنوب استان کرمان مسدود است

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تشریح آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی جنوب استان کرمان پس از سیلاب روز گذشته بیان داشت: همه راه‌های اصلی استان کرمان و استان‌های مجاور باز هستند ضمن اینکه برای راه‌هایی که دچار آسیب شده‌اند مسیر فرعی جایگزین ایجاد شده و برخی راه‌ها به صورت موقت باز هستند.

وی در خصوص وضعیت راه‌های فرعی افزود: به دلیل شدت سیلاب و فروکش نکردن آب چهار راه هنوز مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در حال حاضر از ۲۱۰ راه ارتباطی مسدود شده در اثر سیلاب ۱۱۵ راه هنوز مسدود هستند که در حال پیگیری برای رفع انسداد هستیم ضمن اینکه باید سیلاب فروکش کند و از حالت باتلاقی خارج شود.

سعیدی گفت: معمولاً بین ۱۰ تا ۱۶ روستا در یک مسیر قرار دارند و این ۱۱۵ راه گفته شده هم همین وضعیت دارند؛ که ان شاالله به زودی این مسیرها بازگشایی خواهند شد ضمن اینکه دسترسی ما به برخی روستاها با ماشین‌های سنگین و کمک‌دار به سختی امکانپذیر است.

وی به وضعیت زیر ساخت‌ها در مناطق سیل زده اشاره کرد و یادآور شد: در اثر سیلاب برق بیش از ۲۰۰ روستا قطع شده بود که با تلاش همکارانمان در این اداره، برق بیشتر روستا وصل شده و تنها برق حدود ۲۴ روستا هنوز وصل نشده همچنین در حال حاضر از ۱۵۷ روستا که در آنها قطعی آب داشتیم آب ۵۶ روستا وصل شده است و در تلاشیم تا آب بقیه روستاها هم وصل شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان تصریح کرد: به شهرستانهای کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و ریگان در اثر سیلاب اخیر خسارت بیشتری وارد شده است که در حال ارزیابی میزان خسارات وارده به این مناطق هستیم.

سعیدی اظهار داشت: در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در شهرستانهای جنوبی استان کرمان خسارات سنگینی به راه، مسکن (شهری، روستایی، تجاری)، بخش کشاورزی، زیرساخت‌ها و تأسیسات شهری، شبکه خطوط انتقال آب و برق وارد شده است.

کد خبر 4885302

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب وقوع سیلاب خسارات سیلاب مجید سعیدی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی نوروز شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری بارش باران قزوین شیراز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا