Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:21:59 GMT

برگزاری مسابقه «آنتی کرونا» در کانون شهید محراب اهواز

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۲۶۰

برگزاری مسابقه «آنتی کرونا» در کانون شهید محراب اهواز

شکرانی گفت: مسابقه آنتی کرونا با موضوعات بهداشتی و مراقبتی در این کانون با هدف کاهش تردد در سطح شهر برای اعضا برگزار شد.

«مصطفی شکرانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت‌های گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور لغو شده‌اند کانون فرهنگی هنری محراب اهواز بر این شد که فعالیت‌های خود را در شبکه‌های مجازی پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محراب اهواز افزود: بر این اساس مدیران گروه‌های مختلف سنی، در شبکه واتس‌اپ یا ایتا، اقدام به راه‌اندازی گروه‌هایی با اعضا خود کردند و مباحث‌های مختلفی را برگزار کردند، بر اساس نظرسنجی به‌عمل آمده از والدین اعضا این اقدام تاثیر مطلوبی بر استفاده هدفمند نوجوانان از اینترنت داشته است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه آنتی کرونا در این کانون در حال برگزاری است تصریح کرد: در این مسابقه که به‌صورت مجازی در حال اجرا است به فراخور سن هر عضو سوالات بهداشتی و مراقبتی پرسیده می‌شود که اعضا باید پاسخ‌ها را در قالب یک فایل صوتی به مدیران گروه ارسال کنند.

 

شکرانی عنوان کرد: این مسابقه تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در هر گروه سنی به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود؛ سوالات این مسابقه توسط امام جماعت، مدیر کانون و مربیان گروه‌ها تدوین و اعلام می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان