Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:29:11 GMT

رازو جرگلان از وضعیت سفید کرونایی خارج شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۷۷۵۱

رازو جرگلان از وضعیت سفید کرونایی خارج شد

رضاعلی یوسفی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه احتمال مشاهده مورد مثبت در بین اعضای خانواده فرد مبتلا به کرونا وجود داشت، افزود: تمامی اعضای خانواده بیمار از امروز تحت نظارت و مراقبت شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته اند به گونه ای که از همه  آشنایان و اقوام این فرد تست های مربوط به ابتلا احتمالی به کرونا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان امروز با مراجعه حضوری به خانواده این بیمار آموزش و آگاهی های لازم در خصوص پیشگیری و لزوم رعایت موازین بهداشتی را ارائه داده است و هم‌اکنون بیمار تحت مراقبت پرسنل شبکه بهداشت قرار دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام گرفته تمامی روستای گوینیک به صورت مداوم ضدعفونی می شود و تمامی ساکنان روستا تب سنجی شدند.

یوسفی با بیان اینکه یکی از نگرانی های کنونی در این شهرستان، ضریب استقرار پایین کارکنان اداری شهرستان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارمندان غیربومی در حال رفت و آمد به بجنورد هستند، اکثر  آنها ترخیص شده اند و به صورت دورکاری وظایف خود را انجام می دهند.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

نخستین مورد از ابتلای به کرونا در استان ۱۲ اسفندماه در بجنورد مشاهده شد و تا امروز شهرستان مرزی راز و جرگلان در این استان از وضعیت سفید برخوردار بود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی تا ظهر سه‌شنبه به ۲۰۳ نفر و شمار فوتی ها نیز به ۲۰ نفر رسیده است.

.

برچسب‌ها ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت ترکمنستان ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی راز و جرگلان شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد