Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات و فعالیت های جهادی اعضای کانون حضرت زینب کبری(س) مسجد ختایی تبریز در مقابله با ویروس کرونا تشریح شد.

«معصومه اصل فتحی» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریخ اقدامات کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری(س) مسجد ختایی تبریز پرداخت و از تولید روزانه 500 عدد ماسک بهداشتی و لباس محافظ بیمارستانی برای کادر درمانی بیمارستان ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری زینب کبری (س) گفت: همزمان با شیوع سریع ویروس کرونا در تبریز و نیاز فوری به ماسک و لباس بیمارستانی، کارگاه تولیدی دوخت لباس ورماسک بهداشتی، توسط نیروهای جهادی کانون آغاز شده است

اصل فتحی افزود: فعالیت نیروهای جهادی برگرفته از خود مردم همیشه در صحنه که پشتیبان جامعه هستند و در این برهه با توجه به شیوع سریع کرونا در تبریز و افزایش تقاضای ماسک و کمبود این اقلام بهداشتی تا شکست کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به زحمات جمعی از بانوان مسجدی طی روزهای گذشته، تصریح کرد: لباس ها و ماسک های بهداشتی تولیدی در کارگاه بعد از جمع آوری، تحویل هلال احمر شده و در آنجا بعد از مراحل ضدعفونی و بسته بندی به بیمارستان ها منتقل می شود.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید لباس بیمارستانی و ماسک تولید لباس بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • فال انبیا فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳