Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۵ اکیپ به‌صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در مرکز استان نظارت کرده و در سایر شهرستان‌ها نیز این امر به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا صفی‌خانی بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر بسته بودن اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه این امر مورد تأکید ویژه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا طی جلسه هماهنگی که روز گذشته با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، نماینده دادستان، بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها برگزار شد، مقرر شد تا نظارت‌ها به صوت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهر خرم‌آباد ۵ اکیپ متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به‌صورت مستمر بر نحوه تعطیلی اصناف غیر ضرور نظارت می‌کنند.

صفی‌خانی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در اولین روز کاری سال ۹۹ با همکاری بسیار مناسب اصناف شاهد تعطیلی اغلب واحدهای صنفی غیر ضرور در سطح شهر خرم‌آباد بودیم و باید از صاحبان واحدهای صنفی تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت سلامت جان شهروندان روند تعطیلی اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد و اکیپ‌های نظارتی نیز به‌صورت مستمر بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت می‌کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان عنوان کرد: این اکیپ‌ها در تمامی مناطق شهر به‌خصوص هسته مرکزی همچون خیابان علوی، شریعتی، سبزه‌میدان تا شهدا، مطهری و خیابان انقلاب بازرسی و نظارت خواهند کرد و امیدواریم روند همکاری اصناف تا پایان ۱۵ فرودین ادامه داشته باشد.

صفی‌خانی گفت: امروز نیز با توجه به اخطارات لازم به‌جز چندین مورد که واحد صنفی خود را باز کرده بودند و این امر منجر به پلمپ شد اصناف غیر ضرور تعطیل بوده و مشکل چندانی نداشتیم و باید از ارگان‌ها و نهادهای متخلف تقدیر و تشکر کرد.

 وی بیان کرد: در شهرستان‌های دیگر استان نیز نظارت‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور باشیم.

این مسئول اظهار کرد: البته این تعطیلی شامل اصناف عرضه‌کننده مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و کالاهای ضروری و اساسی نخواهد بود، همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت اصناف غیر ضرور مراتب را به این سازمان و اتاق اصناف گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا کروناویروس تعطیلی اصناف غیر ضرور صورت مستمر واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون