Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@21:53:02 GMT

اجلاس مجازی گروه ۲۰ روز پنجشنبه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۴۹۸

اجلاس مجازی گروه ۲۰ روز پنجشنبه برگزار می شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، عربستان سعودی از برگزاری نشست مجازی سران گروه بیست به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش، این اجلاس روز پنج شنبه این هفته به صورت ویدئوکنفرانس جهت هماهنگی پیرامون تلاش‌ها برای مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

ریاض همچنین از شرکت سران اسپانیا، اردن، سنگاپور، سوئیس و امارات به عنوان رئیس شورای همکاری خلیج فارس در این اجلاس خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، صندوق بین المللی پول، سازمان ملل و تجارت جهانی هم از دیگر شرکت کنندگان در این اجلاس مجازی هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی گروه ۲۰ اجلاس مجازی اجلاس سران ویدئوکنفرانس کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد