Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آورد 953 میلیون مترمکعبی بارندگی‌های سال آبی جاری برای سدهای استان، گفت: سد "شیان" اسلام‌آبادغرب نیز در شرایط سرریز قرار دارد.

بهرام درویشی در گفت و گو با ایسنا، از بارندگی‌های خوب چند وقت اخیر در استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: با وجود این بارندگی‌ها هم اکنون یک میلیارد و 17 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای استان کرمانشاه ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان ذخیره نشان می‌دهد نزدیک به 75.5 درصد ظرفیت یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی سدهای استان پر از آب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه آورد سال آبی جاری(از ابتدای مهر ماه 98 تا کنون) برای سدهای استان را 953 میلیون مترمکعب اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که با توجه به بارش‌های قابل توجهی که داشتیم مقداری از ظرفیت سدهای استان را آزاد کردیم.

درویشی بیشترین ذخیره سدهای استان را نیز مربوط به سد "گاوشان" دانست و تاکید کرد: سد "شیان" اسلام آبادغرب نیز اکنون در وضعیت سرریز قرار دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های خوبی که برای ابتدای بهار امسال انجام شده، افزود: در صورت نیاز ظرفیت سازی بیشتری در سدهای استان انجام می‌دهیم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارندگي سد استانی اقتصادی كرمانشاه استان کرمانشاه سدهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

عباس صدریان‌فر مدیرکل آب و برق خوزستان اظهار کرد: به دنبال بارش‌های دو روز اخیر ظرفیت سد دز بطور ۱۰۰ درصد تکمیل شد.

وی افزود: دریچه‌های خروجی آب این سد امشب بازگشایی شده‌اند و دبی رودخانه دز افزایش خواهد یافت.

مدیرکل آب و برق خوزستان گفت هم اکنون مخازن سد‌های استان ۸۱ درصد افزایش یافته است این میزان در سد‌های زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است. 

شهرداری دزفول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل باز شدن دریچه‌های سد دز و افزایش دبی رودخانه، تقاضا می‌شود شهروندان از تردد در بستر رودخانه دز خودداری کنند. 

️این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه در نتیجه افزایش دبی رودخانه ضروری است.

دبی رودخانه دز افزایش یافت و تمامی بوستان‌های ساحلی دزفول به زیر آب رفتند.

شهرداری دزفول درحال تخلیه تمامی بوستان‌های ساحلی و مسدودسازی مسیر‌های ورودی به تفرجگاه‌ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پرشدگی سدها به ۶۵درصد رسید
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز