Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باکری با تمام توان برای کمک به سیل زدگان با گروه های جهادی مشارکت و همکاری می کنند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان رودبار جنوب گفت: تا قبل از وقوع سیل و خسارت های بی شمار آن، تنها دغدغه کانون شهید باکری مقابله با شیوع و انتقال ویروس کرونا به مردم مناطق محروم بود که همراهی اعضای این کانون فرهنگی هنری و همکاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و فرهنگیان رودبار جنوب، اقلام غذایی و بهداشتی را تهیه و در بین نیازمندان این منطقه توزیع کرده و همچنین ضدعفونی مناطق مختلف را ضدعفونی می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری با بیان این مطلب که ۶۰ نفر جهادگر هستیم، اظهار کرد: پس از فروکش کردن آب در اقدامی جهادی به کمک مردم رفتیم و در حال بیرون کشیدن اثاثیه، فرش ها و موکت های منازل سیل زدگان هستیم.

 

 



وی بیان کرد: سپس به کمک گروه های جهادی پخت غذا رفتیم و با همکاری اعضای کانون، غذای گرم، نان و آب معدنی بین سیل زدگان توزیع می کنیم.

 

خاوری ابراز کرد: با توجه به این که نیروهای سپاه برای امدادرسانی وارد عمل شده اند عمده فعالیت ما در آشپزخانه مرکزی در شهر زهکلوت می باشد که بخشی از اعضای کانون با همراهی گروه های جهادی در سطح شهر غذا توزیع می کنند و بخش دیگری از اعضا نیز به وسیله تراکتور به روستاهای در محاصره سیل رفته و در بین سیل زدگان غذا و دیگر اقلام خوراکی توزیع می کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان سیل زدگان سیل اعضای کانون شهید باکری سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن