Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس درباره قتل کودک2 ساله به دست مادرش پاسخ داد.

به گزارش رکنا، سرگرد حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس درباره انتشار خبری مبنی بر قتل کودک ۲ ساله به دست مادرش در فسا اظهار کرد: قتل این کودک مربوط به سال ۹۶ بوده و انتشار دوباره این خبر در چند روز اخیر صحت و موضوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شهروندان درخواست کرد: از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجبات نگرانی در جامعه شود، خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اضافه کرد: هر گونه خبر و اطلاعیه، را از صدا و سیمای استان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و روزنامه‌های استان دریافت کنند.

در سال ۹۶ مادر فسایی به علت مشکلات روحی، روانی و نا آگاهی فرزند خود را به قتل می رساند که در بازجویی فنی و تخصصی به قتل فرزند خود اعتراف می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان اخبار فضای مجازی اخبار حوادث قتل مادر پلیس اطلاع رسانی قتل کودک حوادث فسا اخبار فارس کرونا کرونا ویروس فیلم ویروس کرونا تهران ویروس کرونا در ایران عکس جوان بیماری اطلاع رسانی پلیس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...