Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:39:52 GMT

خرمشهر رتبه نخست را در شیوع کرونا در خوزستان دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۰۹۹

خرمشهر رتبه نخست را در شیوع کرونا در خوزستان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای سلامت منطقه آزاد اروند اظهار کرد: استان خوزستان در خصوص شیوع ویروس کرونا وضعیت پایداری دارد اما در بیماری‌های واگیردار این وضعیت شکننده است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس در منطقه آزاد، افزود: شهرستان خرمشهر اکنون به نسبت جمعیت رتبه اول شیوع را در بین دیگر شهرستان‌های استان را دارد و برای کاهش این بیماری در این منطقه باید تلاش‌های جدی‌تری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بیان کرد: تاکنون در خرمشهر، آبادان و شادگان تست کرونای ۱۰۴ بیمار مثبت شده که از این تعداد ۹ نفر فوت و ۶۱ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شدند.

شریعتی عنوان کرد: باید کار محوری را فرمانداران این سه شهرستان برای ورود و خروج به‌صورت متمرکز انجام بدهند.

وی تصریح کرد: زنان خانه‌دار، بازنشستگان و کارمندان اقشاری هستند که بیشترین ابتلاء را در استان خوزستان داشتند و باید این افراد از خروج غیرضروری پرهیز کنند.

استاندار خوزستان خطاب به جوانان، گفت: اگرچه شاید این بیماری دچار مرگ برای جوانان نباشد اما آنها می‌توانند ناقل این بیماری برای خانواده خود باشند از این رو از آنها نیز درخواست می‌شود که در خانه بمانند.

وی از همیاری و همکاری رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اخبارهای ویژه کرونا تشکر کرد و افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مانع گسترش شایعه می‌شود.

کد خبر 4885645

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شیوع کرونا شهرستان خرمشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی نوروز شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری ضدعفونی بارش باران قزوین سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بارش باران در اروند
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس