Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای سپاه و بسیج در سراسر استان در کنار مردم و دوشادوش آنها برای ریشه‌کن سازی کرونا فعالیت می‌کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه بیت‌المقدس استان که با حضور استاندار کردستان در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از همه تلا‌ش‌های جامعه پزشکی و جهادگران اظهار داشت: هدف از برگزاری این عملیات، ضدعفونی و پاک‌سازی محیط‌های آلوده سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این عملیات بزرگ شهدای مدافع سلامت به همت نیروهای جان برکف سپاه پاسداران در استان برگزار می‌شود، افزود: سپاه از روز آغاز شیوع ویروس کرونا پا به پای مسئولان و جامعه پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و حفاظت سلامت مردم تلاش کرده و تا آخرین لحظه هم در کنار مردم خواهیم ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر سطح شهرهای استان به‌صورت مستمر اجرا می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی نقاهتگاه بیمارستان شهید قاضی در 22 گولان سنندج و بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خودرویی در این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز همزمان با آغاز این عملیات، خیابان‌ طالقانی، محوطه فرودگاه، ترمینال مسافربری و محوطه میدان بار سنندج پاک‌سازی و ضدعفونی می‌شود کما اینکه از روز آغاز شیوع کرونا تاکنون، ضدعفونی شهرهای استان توسط نیروهای سپاه در طول روز و شب به‌صورت مستمر انجام شده است.

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از مجاهدت‌های سپاه در مبارزه با کرونا / شیعه و سنی خدمات سپاه را فراموش نمی‌کنندسپاه کردستان ‌6 نقاهتگاه ‌با ظرفیت 519 تخت برای بستری افراد مبتلا ‌کرونا ایجاد می‌کند

سردار حسینی با اعلام اینکه 371 هزار  و 100 لیتر مواد ضدعفونی در عملیات ضدعفونی سطح شهرها مصرف شده است، گفت: تولید محتواهای آموزشی شیوه پیشگیری از ویروس کرونا، راه‌اندازی 18 کارگاه تولید ماسک با تولید و توزیع روزانه 19 هزار عدد، توزیع 79 هزار و 226 بسته مواد غذایی و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان، توزیع 8 هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس برای مبارزه با کرونا در کردستان است.

وی از سازماندهی 16 هزار و 600 نفر از بسیجیان و کادر سپاه در جهت مبارزه با کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: سپاه برای بیماران کرونایی 6 نقاهتگاه با ظرفیت 519 تخت در سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد پیش‌بینی کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه سپاه با همه توان و قدرت تا شکست «کرونا» کنار مردم است، یادآور شد: نیروهای سپاه و بسیج در سراسر استان در کنار مردم و دوشادوش آنها برای ریشه‌کن سازی کرونا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس فرمانده سپاه کنار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش