Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:26:42 GMT

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۴۴۴

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، نوروز را از سنت‌های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و گفت: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت‌هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهاد‌ها را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و افزود: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

سردار مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، بیان کرد: بحمدالله وضعیت استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.

این مقام ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

او به اهمیت توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

سردار مقیمی، گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها را از جمله اقدامات درخشان پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن قدردانی از همکاران جهادگر خود در فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: با همراهی بیشتر مردم به زودی سلامت کامل به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان باز خواهد گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی