Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت صنایع مفتولی حصار نوین الماس با به همراه داشتن ده ها سال تجربه و تخصص در حوزه توری جوشی ، مفتول گالوانیزه و صنایع وابسته ، به همراه مجموعه ای متخصصان و کارشناسان حرفه ای قدم در راه تولیدات فلزی از جمله : سیم خاردار، سیم خاردار حلقوی، سیم خاردار سوزنی، سیم خاردار تبری و سیم خاردار خطی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت قیمت سیم خاردار به سایت حصار نوین الماس مراجعه نمائید.

سیم خاردار که در زبان انگلیسی به عنوان Barbed Wire نیز شناخته می شود ، گهگاه به عنوان نوعی سیم حصار فولادی است که با لبه های تیز و نقاط منظم در امتداد رشته سیم هایی ساخته می شود .

سیم خاردار برای ساخت حصار های ارزان به کار رفته و غالبا به عنوان حصار امنیتی مکمل بر بالای دیوارها استفاده می شود. در عین حال یکی از مهمترین موارد کاربرد آن در مناطق نظامی و امنیتی است.

سیم خاردار از مواد مختلفی تولید می شود که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

سیم فلزی با روکش روی : سیم فولادی گالوانیزه گسترده ترین ماده اولیه در تولید سیم خاردار است که به انواع تجاری : کلاس 1 و کلاس 3 تقسیم شده و به عنوان سیم فولادی گالوانیزه الکتریکی و سیم فولادی گالوانیزه معروف است. سیم فولادی با آلیاژ روی و آلومینیوم :  سیم خاردار با روی ، 5٪ یا 10٪ آلیاژ آلومینیوم و مفتول فلزی میکس متال تولید می شود. سیم فولادی با روکش پلیمر: سیم فلزی روی یا سیم آلومینیومی روی با آلومینیوم VC ، PE یا سایر پلیمرهای آلی است.

نکته:  سیم استیل ضد زنگ‌ با  SAE 304‌، 316‌ و با ترکیبی از سایر مواد جز تولیدات است.

   ساختار توری جوشی و سیم خاردار طوری پیاده سازی شده است که دست تولید کننده را در تولید انواع محصول مبتنی بر سیم خاردار از جمله سیم خاردار حلقوی، سیم خاردار سوزنی، سیم خاردار تبری و سیم خاردار خطی باز می گذارد.

سیم‌ خاردار حلقوی اغلب جهت ایجاد فنس در اطراف زمین های کشاورزی و باغ ها به کار می رود.

سیم‌ خاردار حلقوی یک سیم خط یک رشته است که برآمدگی های زیادی روی سطح خود دارد. این برآمدگی ها اجازه نمی دهند که میله ها به پایین بیفتند، بنابراین، این محصول برای اهداف امنیتی شدید مورد استفاده قرار می گیرد. سیم خاردار با لبه های تیز، مقاوم در برابر زنگ زدگی، استحکام و پایداری مشخص می شود. این ماده عمدتاً برای نرده های فرودگاهی، مزرعه ها، مناطق نظامی و امنیتی، کارخانه، محل اقامت، و نرده های بزرگراهی استفاده می شود. این سیم معمولاً از استیل ضدزنگ با قطر تقریبا 3 میلی متر ساخته می شود.

سیم ‌خاردار تبری از نوع سیم های گالوانیزه است ، که تیغه‌ های آن به شکل تبر است . به دلیل وجود مفتول با غنای کربن بالا در سازه اصلی این نوع سیم ، توری جوشی مقاومتی مثال زدنی در برابر رطوبت ، در آن ایجاد شده است. این محصول در کنار سیم خاردار معمولی می تواند حصار امنی را به صورت ترکیبی ایجاد نماید. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش سیم خاردار می توانید به وب سایت و فروشگاه اینترنتی صنایع مفتولی حصار نوین الماس مراجعه نمائید.

سیم خاردار سوزنی  ، که سازه اصلی آن مبتنی بر سیم و مفتول گالوانیزه و به صورت  گرم است.  معمولا در طول های 10 متری به بازار عرض شده و برای محافظت از مراکز نظامی ، پادگان ها و نقاط امنیتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت و نوع و شرایط فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سیم‌ خاردار خطی ، محصولی است که ساختار آن را از دو رشته مفتول گالوانیزه می سازند. این محصول نسبت به انواع دیگر کاربرد های بیشتری داشته و گاهی به صورت ترکیبی با دیگر سیم های خاردار به کار می رود. وجود تعداد بیشتری خار فلزی بر سطح سیم ، آن را از بقیه سیم ها متمایز کرده و بر کیفیت آن می افزاید. سیم‌ خاردار خطی در میان کاربران و تولیدکنندگان به علت کاربرد فراوان، سادگی نصب و انعطاف‌پذیری دارای طرفداران خاص خود می باشد.

برای دریافت قیمت توری جوشی به سایت حصار نوین الماس مراجعه نمائید.

کارشناسان حرفه ای شرکت همیشه در جهت ارائه مشاوره در خدمت شما هستند. آدرس و شماره تماس شرکت به شرح زیر است :

تلفن دفتر : 66312236 - 66315276-66209930-66314422

مدیریت دفتر : 09122424253

مدیریت کارخانه : 09122424936

تلفن کارخانه : 02156543013

آدرس دفتر فروش : تهران ، بازار آهن غرب ( شاد آباد ) ، مجتمع بهاران یک ، بلوک 33 پلاک 63 و 64

کارخانه شماره ۱ : کهریزک – جاده واوان – میدان قیصر آباد – خیابان یادگار امام – مجتمع خان بابا – پلاک 10

کارخانه شماره 2 : بزرگراه آیت الله سعیدی – جاده عباس آباد – خیابان نیروگاه برق – 12 متری سوم – پلاک 5

آدرس وب سایت : https://hesarnovinalmas.com

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیم خاردار سیم خاردار سیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • چگونه دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد