Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:41:09 GMT

دردسر تعویق المپیک برای والیبال؛ کولاکوویچ می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۸۳۱

دردسر تعویق المپیک برای والیبال؛ کولاکوویچ می‌ماند؟

با توجه به پایان قرارداد ایگور کولاکوویچ با فدراسیون والیبال ایران در سال 2020، مشخص نیست او در المپیک روی نیمکت تیم ملی خواهد بود یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که فدراسیون جهانی والیبال از به تعویق افتادن لیگ ملت های 2020 خبر داد و فدراسیون ایران هم بر همین اساس برنامه ریزی خود برای شروع اردوها را یک ماه به تاخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که فدراسیون تصور می کرد المپیک 2020 به موقع برگزار می شود، خوش خبر از شروع اردوها از نیمه اردیبهشت خبر داد و کولاکوویچ هم خودش را آماده سفر به ایران در آن مقطع می کرد.


با توجه به اینکه قرارداد کولاکوویچ تا پایان المپیک 2020 امضا شده بود، حتی برخی این ابهام را داشتند که این مربی در لیگ ملت ها هم روی نیمکت ایران خواهد بود یا باید قرارداد جداگانه ای برای این مسابقات بین دوطرف امضا شود.


حالا که المپیک یک سال به تعویق افتاده، به نظر می رسد در چند ماه پیش رو تیم ملی والیبال هیچ مسابقه ای نخواهد داشت و کولاکوویچ تا پایان قراردادش هیچ اردویی را برگزار نخواهد کرد!


این موضوع به یک دردسر بزرگ برای فدراسیون والیبال و شخص داورزنی تبدیل شده که برای نگه داشتن کولاکوویچ باید یک سال اضافه تر به او حقوق پرداخت کنند و احتمالا قرارداد جدیدی نیز باید امضا شود.


این اتفاقات در حالی رخ می دهد که برخی پیش بینی می کردند المپیک 2020 پایان راه ایران و کولاکوویچ باشد و فدراسیون بعد از این رقابت ها سراغ مربی ایرانی برود.


حالا مشخص نیست داورزنی و همکارانش در فدراسیون والیبال با توجه به فرصت 15، 16 ماهه تا المپیک سراغ مربی جدیدی خواهند رفت یا قرارداد کولاکوویچ حداقل یک سال دیگر تمدید می شود.

المپیک 2020 ژاپن والیبال تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا المپیک 2020 ژاپن والیبال تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟