Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسد عبدالهی امروز چهارشنبه در مراسم توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده که به منظور مقابله با ویروس کرونا و توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز همکاری نیروی جهادی استان انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن ویروس کرونا بهترین راه مقابله و کنترل این بیماری مشارکت مردم و ماندن در خانه جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمک خیرین، افراد توانمند و دیگر نهادها را از دیگر راه‌های مشارکت مردم برشمرد و افزود: خوشبختانه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و افراد خیّر کمک‌های خوبی از نظر مالی و تجهیزات بهداشتی و درمانی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بیان کرد: بخشی از نیازهای جامعه مانند الکل و مواد ضدعفونی تأمین شده اما همچنان در بحث ماسک و دستکش مشکل داریم.

عبدالهی افزود: برای ساماندهی تولید ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش با واحدهای اقتصادی استان هماهنگ شده که از امروز این کار انجام می‌شود.

وی به مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تأمین نیازهای محصولات و مواد ضد عفونی جامعه برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این نهاد امروز ۲۰۰۰ پک بهداشتی بین مردم توزیع می‌کند و این کار استمرار خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه کنترل و مقابله با ویروس کرونا تنها با مشارکت و همکاری مردم امکان پذیر است؛ از مردم درخواست کرد که در خانه بمانند تا این بحران را به سلامت طی کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل بخش خصوصی بهداشتی و درمانی جامعه ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!