Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@02:22:42 GMT

قهرمان المپیکی ایران کرونایی شد؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۶۹۶

قهرمان المپیکی ایران کرونایی شد؟

 

به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، مسابقات المپیک توکیو در حالی با تایید نخست وزیر کشور ژاپن قراراست به مدت یک سال به تعویق بیفتد که ویروس کرونا روی ورزش و ورزشکاران هم تاثیر زیادی گذاشته است.

در حالیکه تا به امروز هیچ یک از ورزشکاران حرفه‌ای ایرانی به این ویروس مبتلا نشده‌اند، شرایط جسمانی قهرمانی پرتاب دیسک ایران نشان می‌دهد که ظاهراً او به این ویروس مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حدادی، دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن و نماینده ایران در المپیک توکیو با توجه به علائم اولیه این بیماری مشکوک به ابتلا به کروناست و باید مورد آزمایش قرار بگیرد تا وضعیت او مشخص شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی احسان حدادی المپیک کرونا ابتلا به کرونا کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد