Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:51:10 GMT

۱۴۸۰ بیمار حادتنفسی در کرمان بستری شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۷۶۹

۱۴۸۰ بیمار حادتنفسی در کرمان بستری شدند

گروه استان‌ها ـ سخنگوی علوم پزشکی کرمان از بستری هزار و ۴۸۰ بیمار حاد تنفسی در استان خبر داد و گفت: تعداد موارد مشکوک به کرونا ۹۴۹ مورد است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی شفیعی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از ابتلای 12 بیمار از ظهر گذشته تا امروز به کرونا خبر داد و اظهار داشت: از 108 مورد نمونه موارد محتمل کرونا در استان تست 12 نفر مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد 11 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که شش مورد زن، پنج مورد مرد هستند ادامه داد: یک مورد زن هم مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

آزمایش 12 کرونایی دیگر در کرمان مثبت شدآخرین آمار کرونا در کرمان| 192 نفر به کرونا مبتلا شدند / 23 بیمار جان باختندبیماران کرونایی 10 درصد تخت‌های بیمارستانی کرمان را اشغال کردند

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان را 191 نفر عنوان کرد و افزود: متاسفانه از روز گذشته یک نفر فوتی کرونا داشتیم که یک مرد 91 ساله مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است. 

وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدا تا کنون 23 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند گفت: در 24 ساعت گذشته 5 نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده 90 مورد است.

شفیعی تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های استان به علت ابتلا به کووید 19را از ابتدای اپیدمی در استان 162 عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر 49 نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی تعداد افراد بستری در آی سی یو را در حال حاضر 4 نفر و افراد مستقر در نقاهتگاه را 8 نفر  بیان کرد و افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا امروز هزار و 480 مورد بوده است.

‌ مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز 949 مورد است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان های استان دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟