Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@00:05:32 GMT

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۷۷۲

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان تعیین شده است.

قدس آنلاین؛ قیمت هر سکه تمام طرح جدید در دومین روز معاملات سال جدید ۶ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان اعلام شده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز در برابر ۶ میلیون و ۲۷ هزار تومان معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه نیم سکه نیز به ۳ میلیون و ۹۳ هزار تومان و ربع به ۱ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه یک گرمی نیز در برابر ۹۸۲ هزار تومان معامله می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است. هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا ۱۶۱۲ دلار و ۴۵ سنت معامله شده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا قیمت سکه قیمت طلا بازار آزاد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۹۳۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۷۸۰۲ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۲۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۹ هزار و ۵۸۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۰ هزار و ۳۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۱ حراج برگزار شده جمعاً ۱۴۷ هزار و ۶۷۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۹۹ هزار و ۹۹۲ قطعه، نیم سکه ۲۱ هزار و ۷۷۲ قطعه و تمام سکه ۲۵ هزار و ۹۱۳ قطعه است.

کد خبر 6098820

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • قیمت نفت صعودی شد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟