Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:01:40 GMT

فروش انواع گیج فشار

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۲۳۹

فروش انواع گیج فشار

خبرگزاری آریا- فروشگاه اینترنتی ابزار سنجش آریا فروشنده انواع گیج فشار بوده و مشتریان می توانند برای خرید انواع مختلف گیج فشار از جمله گیج فشار دیجیتال، گیج فشار روغنی و گیج فشار مینی بار به این فروشگاه مراجعه کنند. برای آگاهی از قیمت گیج فشار آب و هوا و دیگر انواع پرشر گیج با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیج فشار یکی از انواع ابزار دقیق بوده و برای اندازه گیری میزان فشار سیالات است در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار باید مجهز به فشار سنج دقیقی باشد در غیر این صورت ممکن است اگر فشار دستگاه به طور ناگهانی بالا برود، مشکلات زیادی در سیستم این دستگاه به وجود آید. با وجود دستگاه گیج فشار، سیستم هیدرولیک دچار مشکلاتی از جمله نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار نمی شود. این دستگاه شامل یک حسگر و یک نشانگر می باشد و با ایجاد هر تغییری که در هر کدام از این دو ایجاد شود، عددی به دست می آید که این عدد نشان دهنده تغییرات فشار است.

گیج فشار دیجیتال

گیج فشار دیجیتال در مقایسه با گیج های فشار عقربه ایی، دقیق تر بوده و نتایج به دست آمده را با کیفیت بهتری نشان می دهند. گیج فشار دیجیتال به خاطر دقیق بودن، در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار دیجیتال در حقیقت نوعی ابزار دقیق است که برای اندازه گیری و سنجش فشار از مکانیزم هایی از جمله مکانیزم دیافراگمی، سیتم بیلوز المنت و لوله بوردن استفاده می کند. بزرگترین مزیت این ابزار در مقایسه با گیج های فشار عقربه ایی در این است که نتایج به دست آمده را خیلی دقیق تر انجام می دهند، به همین دلیل در صنایعی که حساسیت بیشتری در آنها وجود دارد از گیج فشار دیجیتال استفاده می شود. با توجه به این که فشار نقش قابل توجهی در واکنش های مختلف دارد، استفاده از گیج فشار دیجیتال نقش مهمی در صنایع مختلف دارد. برای آگاهی از قیمت گیج فشار دیجیتال با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

گیج فشار دیجیتال مجهز به یک مبدل و همچنین یک ترانسدیوسر است و این ترانسدیوسر وظیفه دارد اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را به داده های دیجیتالی تبدیل کند. به طور کلی می توان گفت نیرویی که بر سنسور دستگاه وارد می شود در حقیقت فشار است و در مبدل تبدیل به اختلاف پتانسیل و شدت جریان خروجی می شود. سرانجام اطلاعات به دست آمده به صورت واضح تر و به شکل داده های دیجیتالی نشان داده می شود.

از دیگ مزیت های گیج فشار دیجیتال این است که این گیج قابل اتصال به سیستم های دیگرو سیستم های انتقالی بوده و می تواند مثل یک تراتسمیتر فشار کار کند و نتایج به دست آمده را به اتاق کنترل گزارش دهد. به همین دلیل در مواقعی که ممکن است اپراتور در اتاق کنترل نباشد، نتایج به دست آمده به طور مستقیم به اتاق کنترل وارد می شود.

گیج فشار روغنی

گیج فشار روغنی یک دستگاه فشار سنج عادی و یکی از انواع ابزار سنجش است. محفظه ایی که فشار این دستگاه را نشان می دهد حاوی نوعی ماده روغنی شکل است که به کیفیت اندازه گیری دستگاه کمک می کند. روغنی که در دستگاه گیج فشار روغنی وجود دارد موجب می شود که قطعات داخلی دستگاه عملکرد بهتری داشته باشند و دچار اصطحکاک نشوند. در اطراف عقربه این نوع گیج، نوعی سیال گرانرو وجود دارد که موجب می شود لرزش های احتمالی در حین اندازه گیری فشار کمتر شود. این امر باعث می شود کیفیت و عملکرد گیج فشار روغنی تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اندازه گیری فشار در گیج های فشار روغنی شبیه به ابزارهای دیگر از جمله ترانسمیتر فشار و سوئیچ فشار است. سنسوری که در این نوع دستگاه وجود دارد، یک لوله بوردن می باشد. به طور کلی می توان گفت سنسور فشار، میزان فشار را مشخص کرده و سپس به وسیله مبدل و ترانسدیوسر نتایج به دست آمده را به صورت حرکت عقربه در صفحه نمایش دستگاه نشان می دهد. برای دریافت لیست قیمت گیج روغنی با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

به خاطر وجود مواد روغنی از جمله گلیسیرین در گیج های فشار روغنی در داخل عقربه، این دستگاه دقت زیادی در اندازه گیری فشار دارد. به خاطر وجود روغن، عقربه هیچ لرزشی ندارد و به همین دلیل فشار را به درستی نشان می دهد. گیج فشار روغنی گزینه بسیار مناسبی برای صنایع حساس و حوزه های مختلف آزمایشگاهی بوده و در این صنایع اهمیت ویژه ایی دارد. روغنی که در محفظه این دستگاه وجود دارد علاوه بر گرفتن لرزش عقربه، می تواند کار تمیز کاری و همچنین روانکاوی بخش داخلی را نیز انجام دهد.

گیج فشار میلی بار

دستگاه گیج فشار میلی بار برای اندازه گیری فشارهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها دقت بیشتری دارد و بیشتر در صنایعی که حساسیت بیشتری دارند استفاده می شوند. گیج فشار میلی بار ابزاری تخصصی برای اندازه گیری فشارهای بین 0 تا 1000 میلی متر به صورت منفی و مثبت است. گیج فشار میلی بار یکی از انواع ابزار دقیق بوده و در اندازه گیری فشار خطوط گاز و همچنین کنترل خطوط و قطعات صنعتی از آن استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت گیج فشار میلی بار بر اساس میلی متر جیوه و اینچ آب درجه بندی می شود بنابراین از این گیج برای اندازه گیری فشار در محدوه های بسیار پایین نیز استفاده می شود. با توجه به این که گیج فشار میلی بار می تواند فشارهای پایین را به خوبی اندازه گیری کند، این دستگاه به عنوان یکی از دقیق ترین دستگاه های اندازه گیری فشار شناخته شده است و به عنوان یک ابزار پرکاربرد در صنایع حساس استفاده می شود. گیج های فشار میلی بار در انواع مختلفی تولید می شوند و مکانیزم اندازه گیری فشار در آنها با یکدیگر یکسان نیست ولی به طور کلی نتایجی که از این گیج ها به دست می آید در همه آنها به یک اندازه بوده و بر یک اساس است. گیج فشار میلی بار این توانایی را دارد که فشار نسبی و فشار صحیح را به دقت اندازه گیری کرده و گزارش نهایی آن را به اپراتور دهد.  این دستگاه تا حدی دقیق است که می تواند به عنوان یک فشار سنج مرجع مورد استفاده قرار گیرد و برای اندازه گیری فشارهای نسبی در محیط های مختلف از آن استفاده می شود.

خبرگزاری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش نتایج به دست آمده مورد استفاده قرار برای اندازه گیری اندازه گیری فشار ابزار سنجش آریا استفاده می شود طور کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد