Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از ورود 300 هزار خودرو از 25 اسفند تا 5 فروردین به استان خبر داد.

اروجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز  اظهار داشت: از 25 اسفند تا 5 فروردین 300 هزار و 406 خودرو از طریق ورودی‌های استان وارد شده و در مقابل در همین مدت 273 هزار و 660 خودرو از آذربایجان‌شرقی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کل آمار تردد همین مدت در جاده‌های استان 3 میلیون و 976 هزار و 551 خودرو بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 7 میلیون و 793 هزار و 419 مورد کاهش 49 درصدی داشته است.

علیزاده با اشاره به تردد 384 هزار و 332 خودرو طی روز گذشته در جاده‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این رقم در سال گذشته رقمی معادل 703 هزار و 335 مورد ثبت شده که حکایت از کاهش 45 درصدی دارد.

علیزاده آمار ورودی‌های دیروز جاده‌های استان را 26 هزار و 799 خودرو اعلام و اضافه کرد: در مقابل این تعداد ورود، 26 هزار و 460 خروجی از مبادی آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاده است.

محور میاندوآب- ملکان همچنان صدرنشین ورودی‌های آذربایجان‌شرقی

 این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، تصریح کرد: محور میاندوآب- ملکان را با 8 هزار و 890 مورد بیشترین خودرو را طی روز گذشته پذیرش کرده است.

وی محورهای مشکین شهر-اهر با 4 هزار و 567 ورودی، آزاد راه زنجان - تبریز با 3 هزار و 262 مورد، ارومیه - تبریز با 2 هزار و 412 ورودی و ایوغلی-مرند با 2 هزار و 109 مورد در ردهای بعدی محورهای استان با بیشترین ورودی را دارند.

علیزاده از اعمال محدودیت در ورودی‌های بین 3 استان در شمال‌غرب کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با این محدودیت کاهش کاهش تردد در سطح جاده‌ای استان باشیم.

انتهای پیام/60014

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان خودرو تبریز مشکین شهر اهر حمل و نقل ملکان زنجان تهران ارومیه آزاد راه خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور