Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:06:07 GMT

الیگودرز وضعیت خوبی در ارتباط با شیوع کرونا ندارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۹۷۲

الیگودرز وضعیت خوبی در ارتباط با شیوع کرونا ندارد

حمید کشکولی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا کاهش حضور دو سوم کارکنان از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی صورت بگیرد و این مرخصی جزء مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از روند رو به رشد ویروس کرونا مردم از ازدحام در مراکز و حضور در اجتماعات خودداری کرده و در خانه‌ها بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشکولی از همکاری بازاریان و کسبه تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا  بازارهای سطح شهرستان( غیر از بازارهای مواد غذایی، دارویی و بهداشتی ) همچنان تعطیل و تیم های متشکل از دادستانی، تعزیرات و صمت بر روند اجرای مصوبه  ستاد ملی نظارت و با متخلفان برخورد قانونی و محل کسب آنها تا اطلاع ثانوی پلمب خواهد شد.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مقابله با کووید ۱۹ تمامی تفرجگاه هها و مناطق گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دادستان الیگودرز نیز گفت: کوچ عشایر تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ممنوع می باشد و عشایر از سمت خوزستان حق ورود به استان و شهرستان را ندارند . 

حسین صالحی افزود: افراد حق جمع آوری پول از مردم را ندارند در صورت مشاهده با متخلفان و صاحبان حساب های اعلام شده در فضای مجازی برخورد قضایی خواهد شد.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد و تا کنون چهار بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پول تعزیرات فضای مجازی گردشگری مواد غذایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه