Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه به‌طور سرزده از ادارات شهرستان اسفراین بازدید کرد و  از آخرین وضعیت نحوه اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در ادارات این شهرستان قرار گرفت.

وی در این بازدید مدیرکل یک دستگاه اجرایی استان را که تمامی کارکنان اداره زیر مجموعه آن در شهرستان اسفراین برخلاف مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در محل کار حضور پیدا کرده بودند، توبیخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام استانداری خراسان شمالی مدیران دستگاه های اجرایی موظف شده اند برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس با اجرای تمهیداتی تنها با یک سوم از کارکنان خود به مردم خدمت رسانی کنند.

‌استاندار خراسان شمالی همچنین با حضور سرزده در پایگاه کنترل و تب سنجی مسافران ورودی به اسفراین در محور سبزوار- اسفراین روند اجرای تب سنجی و ارجاع بیماران مشکوک را بررسی و ارزیابی کرد.

شجاعی در این بازدید خواستار اجرای صحیح و افزایش غربالگری مسافران ورودی به شهرستان اسفراین شد و بر قرنطینه کردن بیماران مشکوک تاکید کرد.

براساس اعلام دانشکده علوم پزشکی اسفراین‌ تا روز چهارشنبه ۵۱ نفر در شهرستان اسفراین مبتلا به کرونا شده اند که بیشتر مبتلایان یا مسافران ورودی به اسفراین یا میزبانان آنها بوده اند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفرابن در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
 

برچسب‌ها اسفراین بیماری های ویروسی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین بیماری های ویروسی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی محمدعلی شجاعی اسفراین بیماری های ویروسی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی شهرستان اسفراین خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند