Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@02:03:21 GMT

پیام خولیو ولاسکو به مردم ایران: تسلیم نخواهیم شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۹۶۹

خرداد: سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران در پیامی عید نوروز را تبریک گفت و برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد.
به گزارش خرداد ،روابط عمومی فدراسیون والیبال گزارش داد: خولیو ولاسکو در پیام تبریک نوروزی خود به رئیس فدراسیون والیبال و مردم ایران گفت: شرایط سختی در جهان حکم فرماست اما تسلیم نخواهیم شد.
ولاسکو در پیامی ضمن تبریک نوروز به داورزنی و مردم ایران، تاکید کرد که شرایط سختی در جهان به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا حکم‌فرماست اما مردم تسلیم نخواهد شد و این بیماری را شکست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه پیام خود گفت: این روزها، روزهای خیلی سختی برای همه در جهان است، مخصوصا برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده بزرگ والیبال ایران، در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: چالش سختی پیش روی ماست، اما می‌توانیم پیروز شویم و تسلیم نخواهیم شد.
ولاسکو ادامه داد: من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم. اما به کارم ادامه می‌دهم و از طریق اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می‌کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می‌فرستم تا در خانه تمرین کنند. برچسب ها: ولاسکو

منبع: خرداد

کلیدواژه: ولاسکو مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل