Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود سلمان پور ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: در دزفول یک کارخانه تولید مواد شوینده وجود دارد که تمام داروخانه‌ها را از این نظر تأمین می‌کند، ضمن اینکه مازاد تولید این کارخانه نیز در هایپرمارکت ها و سوپرمارکت‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه مواد ضدعفونی‌کننده در دزفول وجود ندارد، افزود: طی روزهای گذشته یک کارگاه تولید ماسک کربن اکتیو به همت یک شرکت دانش‌بنیان و همکاری دستگاه‌های متولی در دزفول آغاز به کار کرد که روزانه ۲ هزار ماسک توسط این کارگاه تولید و در سطح داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

سلمان پور تصریح کرد: طی امروز تا فردا تولید ماسک ۳ لایه نیز از سوی این کارگاه آغاز خواهد شد و نیاز شهرستان دزفول به ماسک برطرف خواهد شد؛ ضمن اینکه در این ایام کرونایی چند مرکز جهادی و بسیجی نیز به صورت «خودجوش» و با همکاری سپاه ناحیه دزفول اقدام به تولید ماسک کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بیماران مبتلا به کرونا به داروهای تخصصی ویژه‌ای نیاز دارند که با همکاری وزارت بهداشت این داروها به صورت مرتب تأمین می‌شوند و نگرانی و کمبودی در زمینه تأمین این داروهای تخصصی در دزفول وجود ندارد.

*بازرسی از نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت

رئیس مرکز بهداشت دزفول نیز در این نشست اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و شورای تأمین شهرستان به صورت مرتب از هایپرمارکت های دزفول بازدید صورت می‌گیرد که در این راستا تاکنون ۲ اخطاریه بهداشتی برای دو هایپرمارکت صادر شده و ۶ مورد نیز اصلاح در محل انجام شده است.

رضا پور آئین افزود: در حال حاضر با پیگیری‌ها و نظارت‌های انجام شده وضعیت هایپرمارکت های دزفول از نظر رعایت موارد بهداشتی مناسب است.

وی به انجام ۲۰۸ بازدید از نانوایی‌های دزفول اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها ۱۵ مورد اخطاریه صادر شده است ضمن اینکه ۱۱۰ مورد اصلاح نکات بهداشتی در محل صورت گرفته و سهمیه آرد دو نانوایی نیز دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی قطع شده است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: ۲۰ جایگاه سوخت در دزفول وجود دارد که در ۳۳ بازدید صورت گرفته از سوی بازرسان مرکز بهداشت، ۱۶ اخطاریه صادر و ۸ مورد اصلاح نکات در محل انجام شده است.

پور آئین خواستار تمکین تمام اصناف از طرح تعطیلی بازار و تداوم این طرح تا توقف کامل شیوع کرونا شد.

کد خبر 4886203

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارو بیمار ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی نوروز بارش باران حوادث چهارشنبه سوری سیلاب قزوین دزفول وجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است!
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول