Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از طرح پایش 200 هزار نفر از مسافرانی خبر داد که از استان خارج و به قم بازگشتند خبرداد.

محمدرضا قدیر چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با ذکر این مطلب که 200 هزار تن از مردم قم در ایام عید به مسافرت رفته و از استان خارج‌ شده‌اند، گفت: باید تمام این افراد درلحظه برگشت از سفر مورد ارزیابی و پایش قرارگرفته و درصورت نیاز قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: این افراد باید بعد از بازگشت از سفر تا مدتی قرنطینه باشند و تمام اطرافیان و نزدیکان از برخورد با آن‌ها خودداری کنند. این ۲۰۰ هزار شهروند قمی د هر چه زودتر به استان برگردند تا موارد مشکوک را از بین افراد سالم جدا کنیم.

قدیر با ذکر این مطلب که وظیفه اصلی مسئولان استان در این شرایط قطع کردن زنجیره شیوع است، اظهارکرد: نباید به دنبال افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی برویم. سیر نزولی بستری بیماران مبتلا به کرونا نشان‌دهنده، تمام شدن این ویروس نیست و هم‌اکنون ۴۷۵ بیمار با علایم حاد تنفسی و کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند.

وی با ذکر این مطلب که از صبح امروز ۶۰ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: همچنین تست کرونایی ۱۴ بیمار مشکوک به این ویروس نیز طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده است. ما از جانب برخی دورهمی‌های دوستانه و همچنین سنت روز طبیعت در پایان تعطیلات نوروزی برای فعال شدن پیک دوم بیماری به‌شدت نگران هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است

به گزارش "ورزش سه"، سانچو پس از اختلاف با تن‌هاخ، یونایتد را به‌صورت قرضی ترک کرد. این وینگر انگلیسی در حال حاضر در دورتموند در فرم خوبی به سر می‌برد.

پس از نمایش فوق‌العاده سانچو در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره بازگشت او به منچستر یونایتد مطرح شد. خود او در این مورد گفت:«راستش نمی‌دانم. به این موضوع اصلا فکر نمی‌کنم و تمرکزم بر روی دورتموند است.»

منچستر یونایتد که در این فصل خط حمله نه‌چندان قدرتمند و قابل اعتمادی داشته، با حضور سانچو با این فرم فوق‌العاده شاهد یک تحول در بحث هجومی خواهد بود اما همه این‌ها به موضوعات مختلفی بستگی دارد.

ریو فردیناند، ستاره سابق باشگاه و کارشناس فعلی، در گفت‌وگو با TNT Sports از سانچو تمجید کرد و درباره احتمال بازگشت او به الدترافورد گفت:«الان مالکان جدید یونایتد در خود می‌پرسند که چرا این نمایش‌های سانچو در لباس باشگاه ما اتفاق نمی‌افتد و فقط یک دلیل دارد: درگیری او با تن‌هاخ. به‌نظر من فقط در یک صورت سانچو به یونایتد بازخواهد گشت و آن این است که تن‌هاخ از اینجا رفته باشد.

فکر نمی‌کنم دیگر بشود با صحبت و یا عذرخواهی مسئله را حل کرد. تنها راه جدایی تن‌هاخ است. سرمربی باید برود تا تن‌هاخ به منچستر یونایتد برگردد.»

دیگر خبرها

  • این علامت‌ها خبر از بیماری آسم می‌دهد؟
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • بازگشت شفاف قبل از مرگ!
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود