Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@00:30:24 GMT

۵۰ واحد صنفی مختلف درآمل پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۹۴۲

۵۰ واحد صنفی مختلف درآمل پلمپ شد

چنگیز فروزان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و شورای تأمین در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری گشت مشترکی با حضور مأمورین واحد بازرسی اصناف و اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی آمل اجرا شد که در این خصوص ۵۰ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به تذکرات بازرسان نسبت به عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده واحدهایی که دراین طرح ضربتی پلمپ شده شامل، پوشاک، کیف وکفش، گلفروشی وکتاب و قهوه خانه‌ها بوده است، افزود: در روزهای گذشته نیز چندین واحد صنفی دیگر هم تعطیل شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل تاکید کرد، همه واحدهای صنفی غیر ضروری با توجه به پیشنهاد ستاد پیشگیری از کرونا حداقل تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و در صورت مشاهده واحدهای صنفی مشغول به فعالیت در این مدت پلمپ خواهد شد.

فروزان تصریح کرد: نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر صنف‌هایی که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده ادامه خواهد داشت ضمن آنکه موضوع ابلاغیه جدید در زمینه تعطیلی پاساژها و صنوف تا تعطیلی اعلام شده هم با جدیت دنبال می‌شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد با رعایت دقیق نکات بهداشتی، تا حد امکان از منازل خویش خارج نشوند تا هر چه سریع‌تر، زنجیره انتقال این بیماری قطع و از وضعیت بحرانی خارج شویم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره صنعت معدن تعزیرات صنعت معدن و تجارت قهوه نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل