Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به وظیفه تشکل‌های دینی برای آگاه‌سازی مردم در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا گفت: انتشار پیام‌های مذهبی آرامش‌بخش در این راستا بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «علی شکری » در جلسه ویدئوکنفرانسی کمیته تبلیغات اسلامی ویژه مبارزه با کرونا استان سمنان به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در راستای رویارویی با کرونا اشاره داشت وگفت: این نهاد در بدو شیوع این بیماری در کشور دو پویش بزرگ سراسری را راه‌اندازی کرد که نخستین آن‌ها #به_توان_ما بود که حضور داوطلبانه روحانیان، هیئت‌های مذهبی و … برای تأمین اقلام بهداشتی، کمک به ضدعفونی معابر و تهیه ماسک برای نیازمندان و درمانگاه‌ها و… را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان سمنان افزود: دومین پویش اما #معنویت_و_انفاق نام دارد که سازمان تبلیغات اسلامی با راه‌اندازی آن درصدد است تا بار دیگر با ترویج معنویات در جامعه و استمداد از خداوند متعال و با کمک‌گیری از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی شامل هیئت‌های اندیشه‌ورز (از طریق فضای مجازی)، تولید محتوای فاخر فرهنگی، همکاری با نهادهای فرهنگی دیگر و … به مبارزه با کرونا برخیزد.

 

وی از استقبال خوب هیئت‌های مذهبی استان از برنامه‌های پویش مقابله با کرونا خبر داد و افزود: مداحان، هیئت‌ها، روحانیان، مؤسسات قرآنی و … به‌محض دریافت فراخوان پویش‌ها در سراسر استان به همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی و… پرداختند و شاهد رقم خوردن صحنه‌های عظیمی از همراهی مردم بودیم که جای قدردانی دارد.

 

حجت الاسلام شکری بابیان اینکه برای هوشیاری و آگاه‌سازی مردم همچنین از ظرفیت‌های روحانیان، تولید محتوای فاخر فرهنگی از سوی این افراد، فضای مجازی، تبلیغ، ترویج مسائل بهداشتی و دینی و.... نیز در طول مقابله با کرونا بهره‌گیری شد  افزود: بسیاری از روحانیان مستقر در روستاهای استان به دلیل تشویق مردم برای ماندن در خانه، خودشان در خانه عالم به همراه خانواده نسبت به تولید ماسک مبادرت می‌ورزند که این امر نیز جای تقدیر دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان سمنان  در ادامه به  اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تلاش برای آموزش قرآن کریم به جوانان و آتیه سازان ایران اسلامی  اشاره کردوگفت: انگیزه‌بخشی و تقدیر از فعالان قرآنی موردتوجه مدیران باشد همچنین باید گفت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی به عنوان راهبردی در راستای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان یک اولویت اساسی در کشور به ویژه در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: از سوی این اداره کل تاکنون سه همایش بزرگ تقدیر از چهره‌های قرآنی در سطح استان سمنان برگزارشده که البته این روند در سال‌های آتی نیز به رویکرد نگرش جدید به جوانان فعال در زمینه فرهنگ قرآنی ادامه خواهد یافت.

 

حجت الاسلام شکری همچنین به نسل جوان و بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: آموزش‌های قرآنی برای تربیت نسل جوان متدین و انقلابی یکی از راه‌های رسیدن به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است لذا باید از تمام ظرفیت‌های موجود در استان سمنان شامل اساتید، پیشکسوتان قرآنی، معلمان و… برای این منظور بهره برد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان مقابله با کرونا نقش روحانیون تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حجت الاسلام استان سمنان هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ ماده غذایی ضروری برای مردان

به گزارش خبرآنلاین، مردان در مقایسه با زنان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی قرار دارند؛ که این موارد از علل اصلی مرگ و میر در میان مردان به شمار می‌آید. مصرف چهار ماده غذایی زیر برای مردان بسیار مفید است؛ این موارد حاوی مواد مغذی خاصی هستند که به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های رایج برای آقایان، مانند برخی سرطان‌های مردانه، کمک می‌کنند.

۱) کلم بروکلی

این گیاه سبزرنگ سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌های C، K و A و فیبر است و محتوای بالای سولفورافان در کلم بروکلی، پتانسیل مبارزه با سرطان را دارد و مصرف آن در مردان بسیار حائز اهمیت است.

۲) گوجه فرنگی

لیکوپن، یکی از آنتی اکسیدان‎های موجود در گوجه فرنگی، با محافظت در برابر سرطان پروستات و بیماری‌های قلبی عروقی، به سلامت مردان کمک می‌کند.

۳) ماست

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر) مصرف می‌کردند، در معرض خطر کمتری برای بیماری عروق کرونر قرار دارند.

۴) آجیل

مصرف آجیل به سلامت قلب و کاهش عوارض ناشی از افزایش سن در مردان کمک می‌کند. آجیل‌ها مملو از پروتئین، فیبر و چربی‌های ضروری هستند که همین ویژگی آنها را به یک میان‌وعده بسیار مغذی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند

منبع: eatthis

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900511

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل