Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا--برای انجام ماموریت غربالگری کلاس‌های آموزش طرح غربالگری پایان یافت کلاس‌های طرح غربالگری سلامت با حضور پنج هزار بسیجی و در طی مدت یک هفته به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛معاون اداری پشتیبانی سپاه ویژه غدیر تبریز گفت؛ با همکاری اداره بهداشت شهرستان تبریز و در کلاس‌های مختلف در طی یک هفته پنج هزار بسیجی آموزش‌های مقابله مقابله بهداشت عمومی و نحوه انجام ماموریت در خانه‌های بهداشت و سامانه چهل سی را فراگرفته‌اند سرهنگ پاسدار قاسم زارع افزود بسیجیان به مدت یک هفته آموزش‌ها را فرا گرفت و زین پس در پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت مستقر می شوند تا طرح غربالگری را آغاز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ زارع افزود؛ غرب باجلان سلامت به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت هم‌وطنان عزیز بوده و سامانه چهل سی تا من تا مشغول تماس و ثبت اطلاعات مردم خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی