Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در  بازدید از اردوگاه الغدیر در حاشیه شهر زاهدان اظهار کرد: خواهران و برادران افغانستانی میهمانان جمهوری اسلامی ایران هستند ودر حال حاضر تعداد زیادی از این عزیزان قصد برگشت به کشور خودشان را دارند و گذرگاه های مرزی استان سیستان و بلوچستان یکی از مراکز عبور این افراد به سمت کشور افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  تمام اتباع کشور پاکستان و افغانستان که قصد خروج از ایران را دارند هم از لحاظ کرونا ویروس و هم سایر بیماری های واگیردار مورد غربالگری و بررسی قرار می گیرند و در صورت نیاز مراقبت های پزشکی و بهداشتی لازم به آنان ارائه می شود.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: این خدمات هم به اتباعی که به صورت مجاز و هم کسانی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده اند ارائه می شود ولی برای کسانی که با مدارک شناسایی وارد می شوند گواهی سلامت نیز صادر می شود.

بیشتر بخوانید: مراکز درمانی روزانه ۱۰۰ هزار ماسک N ۹۵ نیاز دارند

حریرچی گفت: از ابتدای اسفند‌ماه ۹۸ تاکنون ۱۸۶۶۶ نفر از اتباع کشور افغانستان پس از دریافت خدمات سلامت در اردوگاه الغدیر زاهدان به سمت مرز میلک هدایت شده اند.در این مدت بیش از ۵۳ هزار نفر نیز از مرز میلک عبور کرده اند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم

100 تاجر افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی با بازارهای بین المللی حضور داشتند.

این تاجران برای معرفی ظرفیت های افغانستان در زمینه های معدن و کشاورزی و انعقاد قرار داد با تجار و سرمایه گذارن ایرانی رایزنی کردند.

در این نمایشگاه تجار ایرانی و افغانستانی در حوزه های مختلف تجاری رایزنی و راه های مختلف صادرات و واردات را بررسی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟