Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:54:52 GMT

توقیف محموله ماسک در فرودگاه زاهدان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۰۵۸

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک محموله ماسک قبل از خروج از زاهدان با همکاری پلیس فرودگاه توقیف شد.

احمد غلامی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه زاهدان یک محموله ماسک، شامل ۳ هزارو ۶۵۰ عدد ماسک سه لایه پزشکی، قبل از خروج از زاهدان توقیف و تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ماسک های توقیفی جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه در اختیار ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك سيستان و بلوچستان توقيف پليس فرودگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک