Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی قهرمان المپیک به دقت تحت نظر قرارداد و اقدامات لازم درمانی برای این ورزشکار طی دو روز اخیر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سید اشکان اردیبهشت درباره آخرین وضعیت احسان حدادی که خودش در رسانه ها اعلام کرده بود دچار کسالت شده است، افزود: بدیهی است که ستاد مقابله با کرونا در ورزش علاوه بر اینکه دغدغه سلامت تمام ورزشکاران و ملی پوشان را دارد همواره توصیه‌های لازم را به شکل ویژه به قهرمانان المپیکی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص احسان حدادی هم به محض اطلاع از کسالت او، اقدامات لازم درمانی آغاز شد.

وی افزود: حدادی از روز چهارشنبه در منزل تحت نظارت و کنترل قرار گرفت و با تهیه ملزومات لازم پزشکی نظیر دستگاه پالس اکسیمتر به طور مرتب دمای بدن و همچنین سطح اکسیژن موجود در خون این قهرمان کنترل می شود و دیگر شرایط نظیر وضعیت تنفسی او نیز به دقت رصد می‌شود.

دکتر اردیبهشت افزود: صبح امروز نیز علاوه بر اقدامات تشخیصی مثل سی تی اسکن و آزمایش خون، توسط یکی از بهترین فوق تخصص‌های عفونی ویزیت شد.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش ادامه داد: نمی‌توان گفت احسان به کرونا مبتلا شده است هرچند مشکوک به این بیماری است، با این حال باید صبر کرد و منتظر پاسخ آزمایش های تخصصی مربوطه باشیم.

دکتر اردیبهشت ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر جای نگرانی نیست و احسان در قرنطینه خانگی تحت مداوا قرار دارد و داروهای مورد نیاز با کمک همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای این قهرمان ورزش کشور فراهم شده و خدمت ورزش دوستان عرض می کنم به طور شبانه روزی شرایط احسان حدادی را تحت نظر داریم.

وی همچنین از پیگیری های دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین دکتر دلاوری و دکتر پورغریب معاونان دانشگاه علوم پزشکی تهران در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی از تمام ورزشکاران بویژه قهرمانان ملی و  همچنین عموم مردم خواست به منظور مراقبت از سلامت خود، اطرافیان و جامعه در خانه بمانند و از ورزش در خانه غافل نباشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان حدادی المپیک اقدامات درمانی دوومیدانی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاخادزه ایران کجاست؟

 قهرمان جوانان جهان یکی از سرشناس‌ترین غایبان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به شمار می‌رود، اما دلیل دعوت نشدن علیرضا یوسفی به اردو چیست؟

به گزارش ایرنا، علیرضا یوسفی دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۸ جوانان، قهرمان نوجوانان و جوانان جهان، یکی از غایبان سرشناس اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به شمار می‌رود. این اردو با حضور ۱۲ پولادمرد از ۳۱ فروردین‌ماه زیر نظر نواب نصیرشلال در فدراسیون وزنه‌برداری پیگیری می‌شود.

یکی از بدشانسی‌های یوسفی در یکسال گذشته مصدومیت در مسابقات قهرمانی آسیا بود که راه المپیک را بر روی وی سد کرد. یوسفی در مسابقات جینجو با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم رکورد جوانان جهان را به میزان ۷ کیلوگرم ارتقا داد و به نشان نقره دوضرب قهرمانی قاره کهن رسید. او در جینجو برای کسب نشان طلای دوضرب و مجموع پشت وزنه ۲۴۹ کیلوگرمی قرار گرفت اما در مهار آن ناموفق بود. تلاش برای مهار این وزنه موجب شد تا قهرمان المپیک ۲۰۱۸ جوانان چند ماه از میادین دور باشد.

مصدومیت و دوری وی از میادین، غیبت هرکول ایرانی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان را در ریاض به همراه داشت و این پولادمرد عملا المپیک را از دست داد. البته یوسفی آذرماه سال ۱۴۰۲ با حضور در رقابت‌های جهانی جوانان در مکزیک وداع باشکوهی با این رده سنی داشت و به عنوان قهرمانی جهان رسید.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از وضعیت این قهرمان حکایت از آن دارد که یوسفی یک مصدومیت جزیی از ناحیه پا دارد و این مصدومیت موجب شد تا وی نتواند در مرحله جدید اردو تیم ملی حضور پیدا کند. البته کادر فنی بنا دارند تا یوسفی را پس از درمان به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران اکنون با ترکیبی از پولامردان جوان و باتجربه تشکیل شده و نفرات این تیم خود را برای بازی های المپیک و قهرمانی وزنه‌برداری جهان در منامه آماده می‌کنند.

یوسفی یکی از نفرات جوان دسته فوق سنگین به شمار می‌رود که تاکنون در رده‌های سنی افتخارات زیادی را برای ورزش ایران کسب کرده است. یوسفی همچنین مدال نقره قهرمانی آسیا را در حرکت دوضرب در کارنامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج