Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خدمات پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه های داخلی و بین المللی شایسته قدردانی خواند و تاکید کرد: فرهنگ شهادت به عنوان مهم ترین میراث حسینی سرمشق پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «محمدابراهیم رضایی» با بیان اینکه به فرموده حضرت امام (ره) "اگر سپاه نبود کشور نبود" گفت: حقیقتا پاسداران سپاه در طول 4 دهه بعد از انقلاب نقش خود را در قالب همین فرموده امام ایفا کرده به طوریکه تهدیدات بسیار جدی را از سر کشور و مردم دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت به طور حتم ایثارگری‌ها و فداکاری‌های تام و تمام پاسداران را به خاطر خواهد سپرد، افزود: مجموعه جان برکفان سپاه پاسداران با فرهنگ علوی و حسینی و ولایت‌مداری خود در طول 40 سال پیروزی انقلاب به خوبی از حریم کشور، انقلاب و مردم دفاع کرده است.

 

وی با اشاره به خدمات پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی، ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران علاوه بر خدمات داخلی، در عرصه بین المللی نیز درخشش فوق العاده ای داشته اند که یکی از افتخارات آن عملکرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به نماد افتخار ملت ایران و جهان اسلام تبدیل شد.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سپاه پاسدارن یکی از پرافتخارترین و قوی‌ترین ساختارهایی است دشمنان از آن واهمه دارند، ادامه داد: این نشان می دهد پاسداران سپاه مسیر درستی را طی کرده و با ادامه دادن همین مسیر حافظ کشور، نظام و مردم خواهد بود.

 

رضایی خدمات پاسداران را در همه زوایا شایان توجه برشمرد و تاکید کرد: همین پاسداران بودند که در دوران دفاع مقدس وارد عرصه نظامی شده و در دوران سازندگی به آبادانی پرداختند و امروز هم در حوزه پیشرفت های تکنولوژیک در کشور حرف اول را می زنند.

 

وی با یادآوری اقدامات پاسداران سپاه در کمک به سیلزدگان و زلزله زدگان تاکید کرد: پاسداران سپاه هیچ گاه از پای ننشستند به طوریکه امروز هم مشاهده می‌کنید در کنار مسئولان وزارت بهداشت و درمان یکی از بهترین یاوران دولت در خدمت رسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا هستند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از موفق ترین ساختارهای نظام جمهوری اسلامی بوده است، افزود: نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار باعث شد سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورایی هم خود را حفظ و هم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایفای نقش کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاسدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند