Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:53:18 GMT

هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۰۰۵

هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام، مظفر علی شائی اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات بهداشتی از سوی جامعه ورزش و جوانان استان است و امیدواریم با اجرای این مقررات شاهد سلامت کامل جامعه ورزش استان در کنار دیگر هم استانی های خود باشیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کورونا و ابلاغ دستورالعمل های ستاد کورونا، اداره ورزش و جوانان استان در راستای اعلام دستور تعطیلی اماکن ورزشی در سراسر استان اقدام کرده است و با توجه به برقراری هماهنگی و تعامل مناسب بین باشگاه داران و ورزشکاران تمامی باشگاه داران با توجه ویژه به دستورالعمل های لازم اماکن ورزشی، باشگاه های خود را تا اطلاع بعدی تعطیل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شائی یادآور شد: این اداره با شعار درخانه بمانیم و در خانه ورزش کنیم و ایجاد پویش های مجازی برای ترویج فرهنگ ورزش در خانه و ارائه الگوی حرکات ورزشی مفید در خانه از سوی ورزشکاران رشته های مختلف سعی در ترویج و اقدام این سبک ورزشی سالم برای جامعه ورزش و جوانان ارائه می کند که در روزهای ناگزیر بحران کورونا و خانه ماندن روحیه ورزش دوستان حفظ و تقویت شود.

با مثبت شدن جواب آزمایش پنج نفر دیگر، تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به ۲۳۷ نفر رسید.

شمار افرادی که بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند نیز با سه مورد جدید به ۱۹ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان ترویج فرهنگ جامعه رعایت قوانین و مقررات ورزش و جوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان