Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:23:28 GMT

 گشت‌ های محسوس و نامحسوس پلیس برای برخورد با متخلفان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۵۴۴

 گشت‌ های محسوس و نامحسوس پلیس برای برخورد با متخلفان

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس برای برخورد با تخلفات رانندگی در طول شبانه‌روز خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در این ایام که به دلیل تعطیلات نوروزی و نیز حضور شهروندان در خانه درپی شیوع کرونا شاهد خلوتی معابر هستیم، احتمال افزایش سرعت در معابر و بزرگ‌راه ها نیز بیشتر شده است، در همین راستا برابر تدابیر اتخاذ شده و با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس را فعال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز حدود 50 تیم به توان گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه شده و در ایام تعطیلات نوروزی ماموران پلیس راهور با گشت‌زنی در معابر و بزرگراه‌ها اقدام به رصد رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات حادثه‌ساز خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت این تیم‌ها به شکل شبانه‌روزی خواهد بود، اظهارکرد:‌تیم‌های گشت شبانه پلیس نیز به شکل محسوس و نامحسوس فعال هستند.

موسوی‌پور درمورد تخلفات حادثه‌ساز نیز گفت:‌سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی کشی و ... ، حرکت خلاف جهت مسیر، دنده عقب در بزرگراه و ... جزو تخلفات حادثه سازی است که پلیس حتما با آن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس محسوس و نامحسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در مسیر چوب تراش - بزرگراه شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از این برخورد شدید سواری پژو واژگون شده که بر اثر شدت جراحات وارده متأسفانه راننده پژو در دم فوت و راننده رونیز مصدوم می‌گردد.

سرهنگ کشیر افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد این حادثه به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده رونیز به وقوع پیوسته است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند. پس با رعایت حق تقدم از وقوع تصادفات خودداری کنید.

کد خبر 6094844

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان