Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو فیرمینو، محمد صلاح، سادیو مانه، پپن لنگرز، آلیسون بکر، ویرجیل فن دایک، تاکومی مینامینو،

طرفداری-شیوع ویروس کرونا در دنیا روی تمام مسائل از جمله فوتبال تاثیر گذاشته و این ورزش در اکثر لیگ های جهان به تعویق افتاده است.

عوامل باشگاه لیورپول از جمله بازیکنان، کادر فنی و کارمندان باشگاه طی ویدیویی که سایت رسمی لیورپول منتشر کرده است، از پزشکان و پرستاران بابت تلاش های بی وقفه خود در هفته های اخیر تشکر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام ها علاوه بر تمامی بازیکنان لیورپول، اعضای کادر فنی، برخی بازیکنان تیم بانوان و برخی کارکنان باشگاه نیز از زحمات کادر درمانی تشکر کردند.

برخی صحبت ها را در پایین مرور خواهیم کرد:

یورگن کلوپ:

من، کارمندان، بازیکنان و تمام اعضای باشگاه لیورپول این فرصت را پیدا کرده ایم تا طی یک پیام، از همه افرادی که به شکل باورنکردنی در سرویس های سلامت کار می کنند، تشکر کنیم. از طرف همه اعضای باشگاه می گویم که متشکرم!

 جیمز میلنر:

یک قدردانی بزرگ برای همه افرادی که برای سلامت ما در بریتانیا و در کل جهان تلاش می کنند. متشکریم!

 جوردن هندرسون:

شما قهرمانان ما هستید. متشکریم!

 جو گومز:

بابت زحمات فوق العاده ای که می کشید، تشکر می کنم.

اندی رابرتسون:

قدردان زحمات باورنکردنی شما هستیم. متشکرم

 ترنت الکساندر آرنولد:

از شما قهرمانان که مراقب ما هستید، تشکر می کنم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت