Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:06:34 GMT

مثلث بحران در کرمان کامل شد؛ کرونا، سیل و زلزله

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۳۶۶

مثلث بحران در کرمان کامل شد؛ کرونا، سیل و زلزله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه مثلث بحران با وقوع زلزله در کرمان کامل شد گفت: تیم‌های هلال احمر در منطقه حضور دارند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمان این روزها شرایط سخت و پرکاری را تجربه می‌کنند اظهار داشت: با وقوع زلزله مثلث بحران کرونا و سیل در استان کامل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 11:10:43 صبح امروز شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزانده است گفت: این زمین‌لرزه در عمق 14کیلومتری زمین، در موقعیت 28.30 شمالی و 57.30 شرقی و در فاصله 24 کیلومتری فاریاب و 56 کیلومتری کهنوج ثبت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با عنوان اینکه در لحظه اول وقوع زلزله دو تیم از هلال احمر کهنوج به منطقه زلزله زده اعزام شدند افزود: این تیم‌ها د حال ارزیابی منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه خسارت جانی از این زمین لرزه تا کنون گزارش نشده است گفت: بخشداران و دهیاران نیز در حال بررسی مناطق تحت مدیریت خود هستند و به گفته فرماندار فاریاب تا این لحظه گزارشی از قطعی آب و برق در این مناطق هم نداشیم.

فلاح با تاکید بر اینکه تیم‌های ارزیاب هلال احمر در منطقه زلزله‌زده حضور دارند افزود: خسارتی احتمالی این زمین لرزه متعاقبا اعلام می‌شود. 

زمین‌لرزه 5.4 ‌ریشتری‌ فاریاب در استان کرمان را لرزاند‌ / اعزام 2 تیم امدادی برای ارزیابی‌‌ به منطقه‌ + جزئیاتگزارشی از ‌زلزله 5.4 فاریاب تاکنون ‌نداشته‌ایم/ ‌ارزیابی‌ خسارات در حال انجام استفرمانده سپاه کرمان: از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری می‌شود / حضور سپاه در کنار مردم رودبار جنوبدر شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمان چه گذشت/ از کمبودها و نیازهای مناطق سیل‌زده تا اقدامات سپاه

به گزارش تسنیم زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.4 ریشتر ساعت 11:10:43 صبح امروز شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق 14کیلومتری زمین، در موقعیت 28.30 شمالی و 57.30 شرقی و در فاصله 24 کیلومتری فاریاب و 56 کیلومتری کهنوج ثبت شده است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط زلزله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله استان کرمان زلزله زمین لرزه استان کرمان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان